![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Laitat vanhasta kardaanista liun siihen niin onnistuu
__________________
Hilux 2.4TD + MADzuki 3.0 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tehostin tuli laiteltua,Löytyikin tallista sen verran letkua ja liittimiä,Ettei tarvinnut maksullisissa käydä
.Kennokin tuli laitettua,Voishan sille laittaa jonkun huuvan vielä pyörimään,jos tuntuu että lämpenee... Alunperin piti sijoittaa toi sisälle,Mutta onneks oli vaan lyhkäsiä letkuja ja päädyin laittamaan konetilaan!onhan se vähän äänekäs kun kuormittaa enemmän. Mut tosi hyvä ohjaus tuli ja tehostaa just passelisti .Leimaa ajatellen tuli riisuttua,panssarit,toinen akku,tractiooni,vinssi,kattoteline... Hauskan näköinen pikkutassuilla. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Taisin jotain vihjailla äänistä
![]() Jäähdytykseksi tolle riittää kupariputki eestaas jäähdyttäjän eteen, tai ainakin mulla on 7 vuotta riittäny ![]() Ilman jäähdytystäkin kokeilin mutta se ei toiminu, pumppu on konehuoneessa niin kuumassa paikassa tuossa että kesällä ajellessa se kuumuu liikaa.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Juu sähän sen sanoitkin,Ois voinut pitkässä juoksussa alkaa häiritsemään tollanen ininä(ei mikään voimakas ääni,Mutta niin erilainen että ei huku muitten äänien sinffoniaan)
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Laittaisin toisen kiristimen tuohon lauhduttimelle menevään letkuun. Ainakin jos lauhduttimen putkessa ei ole mitään "kynnystä".
Veemäistä kun öljyt on suossa ja tehostin ei toimi. Been there.
__________________
RASOR |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ei ne jyrinät mihinkään lähtenyt tai lähti alta 60km/h kokonaan pois!
Mut siitä yli jyrskyttää niin helkkaristi ja pelkästään nelikko päällä siis ![]() -perät ei aiheuta(käytetty auki ja uudet laakerit) -kulmat ei oo liian isot(vedetty remmeillä pohjaanlyöntikumeja vastaan) samat kulmat kardaanin molemmissa päissä -renkaat ei,Koitettu eri virsuillakin ja eri paineilla(tönärillä vanteen reunasta sama matka maahan) -Eri kardaaneilla koitettu myös! Vedin kardaanin ristikot(uudet) sorvissa ihan keskelle(tällä lähti toi jumputus 50kmh nopeudessa pois) Jakolaatikko käytetty auki,Mitään ihmeellistä ei löytynyt!Etuvedon lähdössä on tippa klappia tää on seuraavana to doo.. SAmoiten pronssiholkeissa välys oli ehkä tipan iso,Mut luulis ettei haittaa 0.4-0.5mm. KEllään mitään hassuja ideoita mitä vois koittaa? ![]() SEllanenkin käynyt mielessä,Että kun noi jakolaatikon kumit on korvattu pommilla ja läpi pulteilla,Niin voisko se johtaa jurinat koppaan ja tollanen peltilaatikko nyt varmasti voimistaa niitä... |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tota vähän parempaan suuntaan saatu-->
Auto rasvamontun päälle napikset auki ja toinen takapyörä ilmaan.Vaihteella pyörimään,Sit auton alle ja hipaisu tussilla kardaaniin putkeen molempiin päihin. Kokeilin vielä sitäkin että jättää klemmarin vähän löysälle,Niin haki ittensä ton tussimerkin päälle(eli kumpikin konsti toimii) Auto seis ja sit siihen tussikohdan vastapuolelle klemmareita puntiksi ekaks 2,sit lenkille TÄh ihan kun ois auttanut .Sit kaks vielä lisää ja ihan selvä parannus on jo ![]() Pitää vielä koittaa hienosäätää ja sit lopuksi hitsata sopiva määrä metalli lätkää noihin kohtiin! JA JOTTEI kaikki näyttäis niin helpolta kun kirjotuksissa,Niin tosta kun lähdin pukilta pois päin,Niin ihmettelin ettei mee vaihdesilmään. No sammutin auton ja laitoin pakin valmiiks ja starttasin kytkin alhaalla... -Niin auto ryntäs taakseppäin.No äkkiä jarrua,Mut pieni puoli päällä,Niin eihän se mihinkään pysähtynyt no tuli hetki poltettua kumia sit aika kapeella betoni kaistaleella ,Ennen kuin sai virrat pois...NO kytkin vaijeri oli tullut läpi suojakuorestaan,Ei kun uutta tilalle. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu auto ku auto | ^^spesialisti^^ | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 21.10.2012 09:23 |
| Myydään huolto-auto/asunto-auto | HaKu | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 07.04.2011 09:30 |
| Myydään Linja-auto(kuorma-auto) | offivesku | O/M/V Ajoneuvot | 29 | 07.03.2011 07:46 |
| Onko McLarenin uusi MP4-19B auto voittaja-auto? | SoksalItok | Formula 1 | 2 | 30.05.2004 19:48 |
| Onko McLarenin uusi auto voittaja-auto? | Laskos | Formula 1 | 11 | 28.11.2003 14:45 |