![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Taisin just ostaa ylimääräisen lipun Tiketin kautta ![]()
|
||||
|
||||
![]() helle ja.....
lomat loppuu ihan liian aikaisin. Ens viikolla sorvinääreen pitäis ittesä tunkee... voi että pientä ihmistä voi keljuttaa... tuskaa edessä taas tovi ennen seuraavaa taukoa...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Vituttaa tämä työpaikka, ja henkilökunta suurimmaks osaks. (pomo ja sen mies). onneksi pääsee eroon hiema yli kuukaude päästä..
(minua todella vaikea saada ärsyyntymään / suuttumaan, mutta täällä näyttävästi onnistuvat siihen..) Viimeksi muokannut Eräilves : 18.07.2014 16:01 |
|
||||
|
||||
![]()
Täytyy kertoa 2 ja 4v muksuille et äitinsä kuoli syöpään.
|
||||
|
||||
![]()
Ei helvetti! On sit raskas tilanne... Onneks lapset on hyviä sopeutumaan tilanteisiin, vaikkakaan se ei mitään sillä hetkellä auta...
![]() Osanottoni silti...
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
|
||||
|
||||
![]()
Vähän osaan kuvitella, kun joskus pienenä ollut kuulevana osapuolena. Kauhea tilanne. Osanottoni ja voimia sulle ja lapsille!
|
|
||||
|
||||
![]()
Olin itse 24v kun tuli äidiltä soitto että isäukko lähti. ..ei se ole senkään ikäisenä helppoa kuulla. Saati sitten vanhempana kertoa omille pienille lapsille
![]()
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
|||
|
|||
![]() Oops....
Mutta olisko "paha kysyä miten isää" vois auttaa? siis nuo 2 ja 4v muksut elää tilanteessa, mutta edellisellä sukupolvella muisti on paljon laajaalaisempi...
|
|
|||
|
|||
![]()
Osanottoni...
E: ei minua enää oikeasti vituta yhtään, kenties vähän harmittaa kun Olkun tilanteeseen vertaa ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Paska tilanne.
Osan otot ja voimia koko sakille |
|
||||
|
||||
![]()
Mennee kaikki päin vittua kun ei iisalmesta tunnu löytyvän kämppää emännälle ja miulle, tulloo aika helkutin kiiru pian... perkele, sitten asutaan teltassa..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
OTAN OSAA
![]() ![]() jaksamisia sulle ja lapsille..
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
|||
|
|||
![]()
Nyt en voi enää mitään! 45,8cm penistä kasvanut otsaan ja se perkele seisookin viä!
Toi helvetin keksintö nimeltä Aga Viking 105, ei riitä kaljat tällä tahdil ku puikon välein puuttuu lämpösuoja peliin... vitun viikset onko kellään myynnis HALVALLA jotain kempin muuntajaa puikon sulatukseen, muuten kävis tasurikin mut just lstin melkosen kasan puikkoi tolle aparaatille... vai saaks tasuril hukattua noi ok46 laatuset dc+- puikot?
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 | sampolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 11.02.2014 13:39 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |