![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Flekti vois tehdä taikoja itellekkin. Nyt lämmöt alkaa nousta vasta kun auto on näillä helteillä paikalla ja ei hirveästi kierroksia, niin ei ropellikaan liikuta paljoa ilmaa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
oma avo oli tunnin tyhjäkäynnillä eka puolet varjossa ja toisen puolikkaan auringossa lauantaina eikä lämmöt noussu yli puolenvälin ja siinä on kaikki vakioo
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mistä sj413 hi-steer osat (halvimmalla)? Piirrustuksetki kelepaa niin vois käyttää koneistajalla ja näitä sais sitten jatkossa ihan Suomesta..
Viimeksi muokannut MiKo : 16.07.2014 11:06 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lowrangesta saa ainakin ostettua ja ei tunnu pahan hintaseltakaan. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Vaihdoin taka-akseliin tiivisteen ja samalla huomasin laakerin vähä klappaavan, olisko joku puolisen milliä. Haittaako tuollanen pieni mitään ja miten nopeasti se syö uuden tiivisteen?
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eikös Mersun ohjausvarret käynyt satulanpulttien alle,Onks toi sit ihan tieliikenne kelpoinen ratkaisu??? Kannattaa googlettaa "mercedes steering arms suzuki" V8 380SE 1984-85 V8 380SEL 1981-83 V8 420SEL 1986-91 V8 500SEL 1984-85 V8 560SEL 1986-91 300SD Turbodiesel 1981-85 300SDL Turbodiesel 1986-87 300SEL 1988-91 300SE 1989-91 350SDL Turbodiesel 1990-91 350SD Turbodiesel 1991 V8 380SEC 1982-83 V8 500SEC 1984-85 V8 560SEC 1986-91 http://i664.photobucket.com/albums/v...g/101_3660.jpg http://i664.photobucket.com/albums/v...g/101_3662.jpg |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Yksi highsteer versio on sellainen että tilaa merkkihuollosta oikeanpuoleisen ohjauksen raidetangon ja kalvaa kartiot kääntöpäihin yläpuolellekkin.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Alkas oleen 410:n koneremppa loppusuoralla(hoonaus, renkaat, stefat, tiivisteet) niin mitä öljyä kannattais moottoriin laittaa? Ajo on ympärivuotista.
Tuossa nokka akselin hihnapyörässä näyttäs olevan kaks kiilauraa, toisessa 1 ja toisessa 2 pistettä Kumpaan laitetaan? |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Laadukasta synteettistä käytän itse ja hakukin on samoilla linjoilla.
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
EDIT:Tänään lähti omat osat tulemaan japanista,4vko. toimitusaikaa.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy Viimeksi muokannut Nuhapumppu : 22.08.2014 13:11 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
http://www.ebay.com/itm/Power-Trax-S...983c50&vxp=mtr
eikös tuo ole sopiva 410 suzukiin kun on 22 spline? niin ja olisin käyttäny hakua mutta ei toimi mobiili laitteella...
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! Viimeksi muokannut cybress : 26.08.2014 08:58 |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
Onko kenelläkään tietoa paljonko lämpöjen tulisi ylipäänsä nousta? Itsellä sama homma. Kaikki vakiona, 1.0L kone ja tyhjäkäynnillä hyvä jos lämmöt nousee 1/5 asteikolla.
__________________
Suzuki SJ410 -83 |
#14
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
kyllä sulla on varmaa sitte termostaatti otettu veks? puhaltaako ees kuumaa kunnolla? jos puhaltaa lämmintä hyvi nii sit luulen et sun mittari on sökö. lähes kaikkiin autoihi pätee sääntö et puoleen väliin lämpömittaria on normilämpö, poikkeuksia tietty on. Mut ainakin meidän 1.3 ja 1.0 suskat on puolivälissä ollu aina ja silloin vasta saa kunnolla kuumaa tulemaan puhaltimesta. |
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Suzuki SJ410 -83 |
#16
|
||||
|
||||
![]() Sj 410 vaihdelaatikko jumii neloselle
Mikähän alkoi vaivaamaan suzukin päälaatikkoa, kun nelosvaihteelta ei meinaa saada vaihdetta alaspäin tai vapaalle. Autohan on sj 410 vuosimalliltaan -82 ja laatikko on nelilovinen, ajokilometreistä ei ole tietoa. Laatikkoöljyt on ok.
|
#17
|
||||
|
||||
![]()
Onko Swiftin G10 TBI ja G13 TBI ruiskut samanlaisia?
Pitäs keksiä joka letkulle paikka tai tulppa, mutta löydän netistän manuaaleja vain G10 TBI:lle. |
#18
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla jäi nelonen pykälään lopullisesti viime talvella. Piti purkaa laatikko ja syyksi selvisi yksi vaihtajarenkaan lukkopala joka oli ponnahtanut pois paikaltaan ja lukinnut koko mekanismin siihen paikkaan. Normaaleissa olosuhteissa noin ei mitenkään oikein voi päästä käymään, mutta omat laakerit oli ainakin niin väljät, että pääakselilla oli varmaan milli liikkumavaraa.
__________________
Suzuki SJ410 -83 Viimeksi muokannut Puska-suska : 19.08.2014 07:38 |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |