![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Varustelekasta (taas) suojalasit ammuntaan, nää on kätsyt ja päheet ![]() http://www.varusteleka.fi/fi/product...ojalasit/25487
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#2
|
||||
|
||||
|
SKS sai "karhennuksia", ei lipsu otteesta enään
![]()
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Mistä noita saa?
Onkos tietoa liipasimen karhennuksesta? Itellä olisi yksi oikein kivan liukas liipasin joka vaikuttaa osumiseen negatiivisesti ja ennen kuin vien sen jyrsittäväksi, niin tekisi mieli kokeilla joitain väliaikasta karhennusta. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Varustelekasta löytyi tuota camonauhaa, ei ole teippä tarttuu vain itseensä. Karhennusteippiä olen joskus käpistellyt, siitä suikale liipaisimeen voisi auttaa.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Pieni kokeilu, saa nähdä pysyykö maali muovitukissa.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Päivän projekti, lipas vapauttimen vaihto. SKS kun ei ole tarkoitettu vaihdettaville lippaille niin lukitus-salpa on tuollainen 5mm nysä ja tosi ikävä sormelle, onneksi ovat ongelman korjanneet maailmalla
turha sanoa mutta hyvä tuli.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#7
|
||||
|
||||
|
On se karua tuo itämainen työstöjälki.
__________________
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä sen verran löysää olla, että manne kyykkyn pääsee. |