![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Cybress: oon ollut siinä käsityksessä et jakikseen kiinnityspisteet on samat, joku korjatkoon jos oon väärässä.[/QUOTE] Joo tossa muhosperä caragen suzuki tietäjän kanssa tuumailtiin ihan samaa ja meinasi että kiinnitykset pitäis olla samat... välitykset vaan muuttuu jossain malleissa... ja se käsijarru systeemi..
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Napalukoilla ei tunnu olevan mitään merkitystä missä asennossa ovat ääni on aina yhtä kova.
Viimeksi muokannut Nivaar-6 : 10.07.2014 23:28 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jos etupäästä kuuluu ääni ja napalukot on auki niin silloinhan ei mikään akselin sisällä pyöri, eli ääni kuitenkin pyöränlaakereista ? Eihän jakolaatikko tai vaihdelaatikko äännä?
Mulla omassa 413 laatikko pitää kyllä pientä mekkalaa mutta en oo sen antanut häiritä
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Sitä minäkin olen ihmetellyt? Täytyy vielä tutkia, ajaa vaikka duuniin halliin ja nostaa koko töttörö kattoon. Taytyy antaa renkaitten pyöria vapaasti ja kuunnella mistä se voisi tulla. Sattuisko kelkään olemaan sitä ohjausakselin ristikkoniveltä myytäväksi saakka?
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tais tulla lyhyt yhteiselo mulle ja suikalle. Eilen illalla kuuntelin töistä ajellessa että pitääpä outoa ääntä tuo moottori, mutta kotona lämpimällä koneella ei taas kuullostanu yhtään erilaiselle ku ennenkään, mitä nyt jakoketju pikkasen rallatteli. Tänä aamuna laitoin käymään ja muutaman minuutin jälkeen alko rallattaa ihan oikeesti ja koetti sammua, ryntäsin sammuttamaan koneen, täytyy viikonloppuna kaivella jakopää näkösälle ja toivoo ettei oo käyny venttiileiden päälle... Voi perseen perse.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Vakiossa 1.3l 8 venttiilikoneessa ei mäntä ja venttiili pääse kohtaamaan vaik olis jako mitenpäin vain
![]() Lainaus:
__________________
~~~~~~~~~~~~~~~~ Finnish Jeep Drivers' Club ~~~~~~~~~~~~~~~~ Suzuki 4x4 Club Finland ~~~~~~~~~~~~~~~~ Offiblogi: Tarinoita tosia Suzukeista Suzuki tarinoita: Pääosassa SJ413 avo Suzuki sivut: Paljon juttuja ja vielä enemmän kuvia |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Tuossa viturassa on V6 ja 24 venttiiliä eli on mitä sotkeentua.
|
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 14 (0 jäsentä and 14 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |