Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.07.2014, 22:17
esah esah ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.03.13
Sijainti: kokkola
Viestit: 38
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ Näytä viesti
Varmaan halvimmalla saa jostain käytetyn askin, mutta itse ainakin avaisin ja yrittäisin korjata
tai kyseile vaikka jostain rikkinäistä itellä se uudempi aski siitä oli tuo ohkasempi akseli poikki räikästä ostin rikkinäisen lootan missä toimi vain pakki siitä sain tuon tarrvitavan osan loota maksoi 150e maasturi purkaamolla olikohan vöyrissä

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.07.2014, 18:12
Jeepp Jeepp ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.10
Sijainti: Suomi
Viestit: 506
Perusasetus

Saako tästä gen2 ohjausta jäykistettyä keski alueelta...
välystä ei oo, liikkuu kumpaanki suuntaan ilman ns, keskikohtaa..

Viimeksi muokannut Jeepp : 28.08.2014 21:54
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.07.2014, 19:37
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Taitaa olla ohjauskulmissa sanomista. Caster kohdillaan? (olkatapin takakallistuma)
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.07.2014, 18:20
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.768
Perusasetus

Mihis momenttiin porukalla on ollu tapana kiristää suuttimet kanteen? -89- 4d56tdi kone kyseessä.
Kaikkia muita kyseisen koneen momentteja on tullut vastaan, mut ei noita suutin-kansi liitos. Ei varmaan passaa liian tiukkaan vetää, ku sit varmaan halkee kansikin vielä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.07.2014, 19:29
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Ranarilla kiinni vaan 54nm on kirjan mukaan, laita uudet kuparirikat.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.07.2014, 19:30
psycholic:n Avatar
psycholic psycholic ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.11.06
Sijainti: Pori
Viestit: 79
Perusasetus

autodata


oliskos tästä apua pajeron suuttimien kans
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	pahe.jpg‎
Views:	317
Size:	74,1 Kt
ID:	50878  
__________________
...legendaarista...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.07.2014, 20:57
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Mitkä takaiskarit gen2 pitkään pajeroon?

Näissähän on se joku iskarin kovuuden säätöjuttu, mutta toimiiko niin ei tietoa.. ja että miten pitäisi toimia?

Motonet tarjoili kaasuiskaria ja korkeapainekaasuiskaria...
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 19.07.2014, 06:59
TOPPAHOUSU:n Avatar
TOPPAHOUSU TOPPAHOUSU ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.10.07
Sijainti: Finland.
Viestit: 550
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
Mitkä takaiskarit gen2 pitkään pajeroon?

Näissähän on se joku iskarin kovuuden säätöjuttu, mutta toimiiko niin ei tietoa.. ja että miten pitäisi toimia?

Motonet tarjoili kaasuiskaria ja korkeapainekaasuiskaria...
Jos haluat, että sähköinen kovuuden säätö toimii niin ainut vaihtoehto on timanttitiski...
Kysyin kesäkuun alussa hintaa ko.iskareille ja ne olisi maksaneet 337 € kpl ! Jäi muuten ostamatta...
Tilasin sitten e-bayn kautta ns. normaalit Monroe 4x4 adventure iskarit.

Jos laitat normaalit iskarit, niin piuhat vaan poikki iskareiden päästä ja jätät liittimet paikoilleen... kannattaa varalta vielä "teipata" piuhojen päät.
( kutistesukka on oiva apu )
__________________
Ei mennyt kuin Strömsössä...
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 14.08.2014, 06:01
Jeepp Jeepp ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.10
Sijainti: Suomi
Viestit: 506
Perusasetus

Noni etuperä oli yön aikana valuttanu hirveen määrän öljyä. Miten etu vetarit on perässä kiinni? Voiko perä paikallaan vaihtaa stefat?

Vai onko helpoin puottaa perä alas kokonaan. Pitääkö ne vetarit irrottaa myös pyörän navasta?

Ja mistä saa oulussa laakerit ja stefat jos vaihtas kaikki.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 14.08.2014, 08:09
Jeepp Jeepp ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.10
Sijainti: Suomi
Viestit: 506
Perusasetus

http://m.motonet.fi/fi/varaosat/332/...&tuoteryhma=87

Voiko tämä olla vetarin stefa vai kardaanin?
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 19.08.2014, 07:10
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeepp Näytä viesti
http://m.motonet.fi/fi/varaosat/332/...&tuoteryhma=87

Voiko tämä olla vetarin stefa vai kardaanin?
Vaihdelaatikon kytkinakseliin.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 21.08.2014, 14:09
Jeepp Jeepp ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.10
Sijainti: Suomi
Viestit: 506
Perusasetus

Nonnii nyt pajeronn pienempää vaihtaessa 3-2 pykältäessä rutisee vaan... vika alko yhtäkkiä.. muute menee kohtuuella.. 2 menee 1-2 vaihtaessa ja 3-2 hitaassa vauhdissa..

Onko sielä joku synkroni kulunu vai onko muuta mahollisuutta, öljyä oli reilusti niinku kuuluuki ylitäyttöö olla..

2 vaihe myös pomppaa yhtäkkiä ajosssa pois..

Kytkin on aika uus ajettu alta 10tkm.. autola 270tkm
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 21.08.2014, 19:08
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeepp Näytä viesti
Nonnii nyt pajeronn pienempää vaihtaessa 3-2 pykältäessä rutisee vaan... vika alko yhtäkkiä.. muute menee kohtuuella.. 2 menee 1-2 vaihtaessa ja 3-2 hitaassa vauhdissa..

Onko sielä joku synkroni kulunu vai onko muuta mahollisuutta, öljyä oli reilusti niinku kuuluuki ylitäyttöö olla..

2 vaihe myös pomppaa yhtäkkiä ajosssa pois..

Kytkin on aika uus ajettu alta 10tkm.. autola 270tkm
Mitä öljyä sisässä ja onko vasta vaihdettu öljyt? Omassa alkoi laatikko tahmaamaan tuolla tavalla kun löin jotkut hyvät laatikkoöljyt sisään,olivat niin liukkaat että aiheuttivat tuollaista ongelmaa. Mutta kyllä tuo synkrojen kuluminen ihan normaalia on,omassakin joutui käyttämään välillä välikaasua että meni hyvin ja äänettömästi pykälät pirttiin.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 15.08.2014, 13:21
khn81 khn81 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.01.10
Sijainti: Haapavesi
Viestit: 135
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeepp Näytä viesti
Noni etuperä oli yön aikana valuttanu hirveen määrän öljyä. Miten etu vetarit on perässä kiinni? Voiko perä paikallaan vaihtaa stefat?

Vai onko helpoin puottaa perä alas kokonaan. Pitääkö ne vetarit irrottaa myös pyörän navasta?

Ja mistä saa oulussa laakerit ja stefat jos vaihtas kaikki.
Ookko varma että stefoista vuotaa? Vetareita on ainakin kahta eri paksuutta, ja lähtee periaatteessa nykäsemällä pois. Murikka saa olla paikallaan mutta aika paljon saa muuta purkaa pois.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 15.08.2014, 15:09
Jeepp Jeepp ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.10
Sijainti: Suomi
Viestit: 506
Perusasetus

Jep kuskin puolelta tiputtamalla..
Huohotin tsekattu..
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 15.08.2014, 21:54
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeepp Näytä viesti
Noni etuperä oli yön aikana valuttanu hirveen määrän öljyä. Miten etu vetarit on perässä kiinni? Voiko perä paikallaan vaihtaa stefat?

Vai onko helpoin puottaa perä alas kokonaan. Pitääkö ne vetarit irrottaa myös pyörän navasta?

Ja mistä saa oulussa laakerit ja stefat jos vaihtas kaikki.


Tasannolta jos ei löydy niin ei löydy oulusta.

https://www.google.fi/maps/place/Tas...98c62ed3a7b184
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
Pajero miehille kysymyksiä Pauli_Antero Tekniikka & Jutustelu 19 05.11.2011 17:06
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2008 10:41
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
Pajero kysymyksiä Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 0 28.09.2005 11:20


Sivu luotu: 13:27 (GMT +2).