![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() etuperäMontako astetta tulisi kääntää etuperää väsyneitten jousien kanssa? (ei vielä suorat kuitenkaan) vastaukset vaikka milleinä akseliputkesta mitattuna uuden ja vanhan ero =D Hankala tuo sovittelu näillä tarvikkeilla ja oloissa. Pyörät kastuneet öljystä edessä, mitä tiivisteitä tulisi vaihtaa, mistä niitä tilaisi? Jotain muuta mitä saattaa tarvita tiivisteiden vaihdossa?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Itse tein just koko etupään. Käännä 6 astetta,sillain että alaolkatappi on etupuolella.On ollut hyvä ajaa ja toimii kaikin puolin.
Osta etupallojen korjaussarja Cros4wd:ltä,sisältää stefat ym tarpeelliset. Vaihda samalla pronssiholkkien tilalle neulalaakerit niin tulee hyvä,eikä hinta ole sentään pilvissä. Tarkista pyöränlaakerit ja uusi jos tarvetta. Kannattaa uusia kaikki kulunut kun kerran aukaiset niin taas pärjää pitkään. Kaikki löytyy Cros4wd:tä. Aurausta 10mm niin hyvä tulee ja minulla toimii hienosti (kylläkin 37/14.5-15 alla). Ps. Tarkasta vetarit ja akselit ja niiden kunto ja uusi jos tarvis. Helppoa kun kerran aukaiset,niin samalla kaikki. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
juurikin näin mitä make jo kerkes kirjotella,tosin itte säädin pyöränkulmat nollaan..
se ku on kerran levällään nii samalla kaikki uutta ni loppuu vuodotkin. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Minä jouduin hakemalla hakemaan auraukset kohdalleen.Ei ollut hyvä ajaa jos auraus 0 tai harituksella,eikä vaikka aurausta 5mm.Vaati aurausta 10mm ja johan tuli hyvä.
Moniasia vaikuttaa moneen ja kaikki säädöt/hienosäädöt on autokohtaisia ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Eli noin 4milliä akselissa. 80mm X pii / 360 X 6 ? Taidan odottaa tiivisteiden vaihtoa siihen että jotain hajoaa ni ei tuu "turhaan" vaihdettua opiskelijan budjetilla =D |
#6
|
|||
|
|||
![]() ohjausvarsista
lykkäsin ohjausvarret väärinpäin katkaistujen päälle. nyt ongelma se että raidetangon pään kartioreikä johon tulee simpukalta lähtevä tanko on väärin päin sen rtpäätä kohden. mikä raidetangon pää sopisi tähän, oltava siis niinkuin peilikuva. tai miten muuten sen tekisi. takapuolelle se ei mahdu, ottaa kiinni raidetankoon
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Oon joskus kääntäny sen kartioreiän toisinpäin täytehitsaamalla ja vinguttamalla, lopuks pillillä punaseks ja kartio äkkiä paikalleen.
Ei tietenkään tieliikenne käyttöön. Jos auto tulossa tielle niin tailgearin tai labsin varret Lipposelta tai Cross 4wd:stä. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Nyt on ruma omilla jaloillaan taas. Takapakat aivan suorassa, käsijarru päällä ylämäess, pakat ässällä. Täytyy laittaa lisä latit takasin. Etukardaania täytyy mirklata, napsuu ja kiillottui jo tapin vierestä.. Tästä on "hyvä" jatkaa
![]() ![]() ![]() Pitää tehdä lista -snorkkeli jostain paskaputkesta -tractionbarit -apinateline katolle -isommat kummit¨ Viimeksi muokannut juuso-t : 13.08.2014 22:27 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
hyi...volvo
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lisää vielä että takariipukkeet lyhkäsemmiks ja eturiipukkeet upotettava runkoon tms. On liian korkee muutoskatsastukseen tollasenaan, jos nyt yleensä suunnitteilla? Max. korkeus kattoon saa olla 1800 mm + 77 mm + 45 mm (jos 33":t alla) + mahdollinen korikorotus (en suosittele). |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty ruma avolava NYT 1300 €!!! | Jerppa | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 09.09.2013 15:04 |
Myyty king cap 2wd -85bensa ruma? ja kallis?? | kami | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 15.04.2010 15:06 |
Myydään julmetun ruma polo myynnissä kahdella kalja korilla | mehtämörö | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.12.2009 21:00 |
Ruma Rooveri | sippis | Chit-Chat | 11 | 19.11.2009 05:15 |
Ruma Lespo - Another True Story | tuska | Tuskan Parahdus - The True Stories | 0 | 15.02.2002 19:51 |