![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
Ford Tourneo ConnectOlisko kellään mitään kokemuksia moisesta kapistuksesta? Mitähän eroo on TDDi ja TDCi moottoreilla, uskaltaisko seota parisataatuhatta ajettuun -03 vuotiseen pikkupakuun.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
mittarissa on 350 tkm, ja 10 000km öljynvaihtovälillä ei tarvitse lisätä öljyä. joskus taannoin jakopää on pettänyt remmin vaihdon jälkeen, mutta oli mennyt takuuseen. Muuten kestävyydestä ei ole tietoa, takapyörän laakerit loppui keväällä muutaman tuhannen kilometrin jälkeen katsastuksesta ja kytkimen olen vaihtanut. Ainakin tuo nimenomainen fiikus syö kannen lämpötila-antureita, nyt on ainaskin 3 anturi menossa.... helppo vaihtaa, kun saa näkösälle, koska nimenomaan kannen lämpötila anturi, siis ei tule edes nesteet ulos. Jotkut sanoo että ford ei ole auto, eikä piika ihminen, mutta onhan tuo samalla lailla kulkenut, kuin muutkin budjettikamppeet.... p.s onko 200 tkm sinusta paljon ajettu? |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Joo, se boksi pumpun päällä on oireillut joissakin, mutta joku korjaa niitä nykyään, eikä ollut kovin kallis korjauttaa, toki kun postilla lähettelee, niin menee useampi päivä. Noissa commareissa puolestaan coi mennä korkeapainepumppu... mutta jos olisi ollut vara valita, niin commari olis pellin alla, mutta kun ei ollut tuohon hintaan....
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Noissa commareissa puolestaan coi mennä korkeapainepumppu... mutta jos olisi ollut vara valita, niin commari olis pellin alla, mutta kun ei ollut tuohon hintaan....[/QUOTE]
Ei parisataatuhatta vielä ole paljookaan nyky moottoreille mut muovisille oheislaitteille voipi olla. Tuo olikin hyvä vinkki et Commonrailia kannattais katella. Isot kiitokset. Onneks ei ole hirveetä hätää ettiskellä, olis vaan hiukan tilavampi kolmen hurtan kans liikkua kuin L-200,nen |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Pitäs koiran aitaus rakentaa, ja ehkä koppikin.. osaatteko sanoa mitä kannattaisi laittaa koppiin eristeeksi, koska täällä välillä on se yli 35 pakkasta myös... tietty laitan pakkasvahdin tonne koppii, mutta olis hyvä tietää mitä siihe eristeeksi..
Tai jos jollakin on halval myynnissä, nii sitte eri asia.. mut iteku rakentaa nii saapi sellase ainaki ku haluais. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Noille arktisille pystykorville lämpöeristys ja lämmitys on rahan hukkaa... E: - 38 ja tullaan ulos hangelle nukkumaan...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Patrol kysy/vastaa | jubet | Tekniikka & Jutustelu | 1806 | 24.10.2024 21:23 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2193 | 01.01.2014 17:02 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
| mitä tehä patrollille ku ei käänny?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.03.2011 16:41 |