![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Levyjarruprojekti jäihinJoo testiajot suoritettu ja totuus tuli ilmi niin kuin oli vähän pelättykin ennen projektin aloitusta,yhdellä golfin satulalla ei saada tarpeeksi jarruvoimaa ton kokoseen rakkineeseen,vaatii ainakin pari satulaa per pyörä että riittävä voima saadaan.Toinen hyvä vaihtoehto olisi nelimäntänen wilwoodin satula mutta tässä vaiheessa todettiin kuitenkin järkevämmäksi palata noiden rumpujarrujen kimppuun koska niillä saadaan ehkä pienemmällä työllä riittävän hyvät jarruominaisuudet aikaan,no tämähän oli alunperinkin kokeilu mikä nyt päätettiin siirtää taas kerran jonnekkin tulevaisuuteen.Lisäilen tänne juttua sitämukaa kun jotain uutta saadaan aikaiseksi ja samalla muutan otsikon paremmin sopivaksi niille.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Minkälainen jarrupääsylinteri sulla on? Kumminkin nuo ollut chevyn alla ja jarrutehoa oli ihan leimalle asti.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Hj:n jarrutehostaja/pääsylinteri tällä hetkellä ja saattaa olla vähän alitehonen sydeemi toi,just avattiin pääsylkky ja joitain hankautumia oli mutta hoonaamalla
saatiin vielä käyttökelponen siitä ja varmaan testaillaan jarrut uudestaan. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
miten menee jarrulinjat, aluksi mullakin oli ongelma ettei jarrut toiminut kunnolla, kun alkuperäisesti meni etu jarruille omat putket ja taakse yhellä putkella siitä onko se nyt joku "jakorasia venttiili"
laitoin tommosen civikin "jakorasia venttiili" mistä menee jokaiseen kulmaan oma putki ni rupes toimimaan oikein. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=158343 jarru pääsylinterinä oli chevyn oma. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Onko tuo haarotin heti pääsylkyn jälkeen?meillä takajarruille menee oma putki joka haarautuu penkkien välissä molemmille takarenkaille ja etujarruille oma putki jonka haara on etuakselin päällä,penkkien välissä on hanat joilla molemmat takajarrut saadaan jarruttamaan erikseen ja etujarruille yhteinen hana eli kaikki jarrut saa lukittua päälle,se että onko kyseisellä systeemillä vaikutusta jarrutehoon en osaa sanoa sen paremmin mutta kuitenkin etujarruputkelle tulee jokunen metri ylimäärästä pituutta.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
joo se on heti pääsylinterin jälkeen. en minäkään sen enenpää osaa sanoa miten vaikuttaa mutta tuolla rupes jarrut pelaan.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Näyttää toi chevyn tehostaja melekosen paljon järeemmältä kun hj:tehostaja ja siinä on ilmeisesti syy miksi ei toimi meillä,tonne konehuoneeseen ei taida mahtua millään ilveellä isompaa tehostajaa mutta tarvii miettiä jos keksitään jotain muuta konstia siihen.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään moggi | nupp1 | O/M/V Ajoneuvot | 14 | 10.02.2013 18:44 |
Moggi+automaagi? | kippo86 | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 06.12.2011 21:53 |
Moggi perustietoja | AtteL | Linkit | 4 | 01.01.2010 17:14 |
O.Moggi | T.T.T | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.04.2008 20:03 |
M:Moggi | kuutar | O/M/V Muut | 0 | 21.02.2004 16:41 |