Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.07.2014, 16:02
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Esko90 Näytä viesti
Jaa niitäkö ne patukat on. Mää jo monasti mietin mitä hittoi ne on. Repsikankin puolella on pari samanlaista rintapellissä kiinne.
Hmm jos olen oikeessa toisen puolen patukat liittyisi siihen nopeaan nelivetoon

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.07.2014, 17:04
Krisse:n Avatar
Krisse Krisse ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.03.09
Sijainti: Kotka
Viestit: 1.105
Perusasetus

Nii ei ne repsikan puoleiset kyl turboon liity mitenkään. Ihmettelinkin tossa yks päivä norkkeliasennuksen lomassa että mitä hiton alipainesysteemeitä menee siel sun tääl mut nehän onki just noita.
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi
(perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f)

wonk.sytes.net/76s/
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.07.2014, 17:36
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse Näytä viesti
Nii ei ne repsikan puoleiset kyl turboon liity mitenkään. Ihmettelinkin tossa yks päivä norkkeliasennuksen lomassa että mitä hiton alipainesysteemeitä menee siel sun tääl mut nehän onki just noita.
Onko joku väittänyt niiden liittyvän? taisin mainita ekassa viestissä dieselpumppu suodatin hässäkän vieressä olevat patukat liittyy turbon valoihin.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.07.2014, 00:36
Esko90:n Avatar
Esko90 Esko90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.13
Sijainti: Orivesi
Viestit: 333
Perusasetus

Voisko olla niin kun ne patukat kuskin puolella liittyy siihen turbon valoihin niin onko semmonen mahollista että kun punanen valo palaa kirkkaana ja vihree sammunu niin silloin joku sähköhässäkkä rajoittais pumpussa polttoaineen menoo suuttimille kun tuo meno tuntuu nyt laiskalta. Kysees on toi vm 86 lj. Muistaakseni yksi autokorjaaja puhui mulle että joissakin toyotissa oli sellanen hienous että kun ahtopaineet kasvo liian suureksi niin silloin joku systeemi rajoitti polttoaineen saantia. Mitä tähän sanoo jesse89
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.07.2014, 00:52
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Esko90 Näytä viesti
Voisko olla niin kun ne patukat kuskin puolella liittyy siihen turbon valoihin niin onko semmonen mahollista että kun punanen valo palaa kirkkaana ja vihree sammunu niin silloin joku sähköhässäkkä rajoittais pumpussa polttoaineen menoo suuttimille kun tuo meno tuntuu nyt laiskalta. Kysees on toi vm 86 lj. Muistaakseni yksi autokorjaaja puhui mulle että joissakin toyotissa oli sellanen hienous että kun ahtopaineet kasvo liian suureksi niin silloin joku systeemi rajoitti polttoaineen saantia. Mitä tähän sanoo jesse89
Ei kait nyt vitussa?
Luulisin että kun olet painepesurilla pessyt sitä konehuonetta niin letku on lähtenyt anturilta jolloin punainen valo jää palamaan koko ajan.
Itse joskus nakkasin ne anturit tallin hyllylle uudempi koppasesta läjästä ja punainen valo jäi palamaan, toinen johto (en muista kumpi) olisi pitänyt maadoittaa että valon olisi saanut sammumaan.
Toisinsanoen siellä on vain kaksi eri arvoista paineanturia joista menee piuhoitus mittariston high tech valoille.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.07.2014, 03:14
Esko90:n Avatar
Esko90 Esko90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.13
Sijainti: Orivesi
Viestit: 333
Perusasetus

Toivottavasti on vaan jotain kosketushäikkää. Tarvii viikonloppuna kattoo tarkemmin.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.07.2014, 06:54
Hailux:n Avatar
Hailux Hailux ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: pudasjärvi
Viestit: 1.522
Perusasetus

Ei niillä valoilla ole mitään virkaa
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 05.07.2014, 22:36
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Esko90 Näytä viesti
Voisko olla niin kun ne patukat kuskin puolella liittyy siihen turbon valoihin niin onko semmonen mahollista että kun punanen valo palaa kirkkaana ja vihree sammunu niin silloin joku sähköhässäkkä rajoittais pumpussa polttoaineen menoo suuttimille kun tuo meno tuntuu nyt laiskalta. Kysees on toi vm 86 lj. Muistaakseni yksi autokorjaaja puhui mulle että joissakin toyotissa oli sellanen hienous että kun ahtopaineet kasvo liian suureksi niin silloin joku systeemi rajoitti polttoaineen saantia. Mitä tähän sanoo jesse89
Hmm epäilen moista mutta tietysti jos pumppu vakio säädöissä niin voi tuntua laiskalta kun loppuu kakku kesken. Mulla kun oma ahtaa sen 2.0bar ja tosiaan se punainen valo syttyy ja vihree alkaa vilkkumaan kun ahtopaineet nousee lähelle 0,7baria. ja sit kun ahdot on jotain kilon luokkaa putoo vihreä valo kokonaan pois ja palaa pelkästään punainen valo ja ne on varoitusvaloja kun se ahtaa liikaa. Mutta itsellä on nyt ollut koht 4 vuotta auto tuollaisena että ahto liikaa vaikka pumpussa oli silloin sinetit päällä ilmeisesti sitä hukkaportin tankoa oli säädetty

Viimeksi muokannut jesse89 : 05.07.2014 22:40
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 06.07.2014, 23:12
ttervola ttervola ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.01.13
Sijainti: Kemijärvi
Viestit: 52
Perusasetus

Minkäslaista turboa kannattais läjään suunnitella? Pitäis saada vähä enemmän ahtoja ku vakiolla, tai saahan sillä painetta mutta ei sillä tuottoa saa.. Se ct26 on aika yleinen mitä laitetaa mutta ehjiä taida kovin hirveästi löytyä, eli ehdottakaa toimivaksi todettuja ratkasuja.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 07.07.2014, 20:20
Esko90:n Avatar
Esko90 Esko90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.13
Sijainti: Orivesi
Viestit: 333
Perusasetus

150hv sprintterin tubo mulle ehotettiin semmosta.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 07.07.2014, 23:26
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ttervola Näytä viesti
Minkäslaista turboa kannattais läjään suunnitella? Pitäis saada vähä enemmän ahtoja ku vakiolla, tai saahan sillä painetta mutta ei sillä tuottoa saa.. Se ct26 on aika yleinen mitä laitetaa mutta ehjiä taida kovin hirveästi löytyä, eli ehdottakaa toimivaksi todettuja ratkasuja.
www.ahtoja.com sivusto myy uutena noita toyotan ct ahtimia okein ne on kopioita mutta ei hinnalla pilattuja löytyy myös muihinkin autoihin orggis ahtimia..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj:n omistajat tänne. Kratz Tekniikka & Jutustelu 2309 03.09.2025 06:41
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Suzukin omistajat tänne Suzukisj410K Chit-Chat 260 17.06.2015 12:01
Volvon omistajat tänne hoojii Chit-Chat 77 12.12.2014 23:54
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! baxxter Chit-Chat 16 24.05.2013 20:27


Sivu luotu: 18:32 (GMT +2).