![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kampikammion huohotusletkunhan voisi laittaa huohottamaan ilmakehään eli tarpeeksi korkealle, jottei kahlauksessa imaise vettä koneeseen. Missään nimessä en laittaisi sitä ennen putsaria, koska mahdollinen öljysumu sotkee putsarin. Ainakin vanhemmissa B20 volvon koneissa huohotus on vedetty letkulla koneen alle. Ympäristöystävällisemmässä ratkaisussa letkun voisi vetää imusarjaan.
Epeli |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Iveco off-road | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.03.2008 10:33 | |
bj.. hehkuongelma | bertta45 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 30.10.2007 15:28 |
PakuHiacen hehkuongelma .. | tonnisata | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.03.2006 01:11 |
O: Iveco NC50 | Ahosensetä | O/M/V Muut | 2 | 11.09.2005 21:34 |
M: Autonkuljetusauto Iveco | kivinen | O/M/V Muut | 4 | 12.08.2004 20:19 |