![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Omia kokemuksia ei ole tuosta aineesta, mutta od:llä muutamat väittävät sen jopa toimivan, jos vaan on hyvät maalit päällä. http://www.overdrive.fi/forum/viewto...p?f=12&t=16127
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Olen itse tuota noverostia käyttänyt
Ei ole mikään autuaaksitekevä, mutta parempi kuin nuo kolinapullomaalit.
Siis näyttäisi todellakin tarttuvan/sitoutuvan ruosteeseen, ja jos ruostetta ei saa kokonaan pois, kuten esim. niittaamalla/hitsaamalla kasatusta rungosta rautojen saumoista, niin silloin ole vetässyt tuota muuntoainetta. aina olen vetänyt päälle maalin, vaikka kolinapullosta kiiltävää mustaa, ja tarvittaessa sen päälle massaa/helmapeltisuojaa. Mutta se, minkä takia aloin vastaamaan, on tuo nopeasti pyörivällä teräsharja tapahtuva metallin kiilloitus: pinta todellakin niin sileä, että maalien yms. pysyminen heikkenee. Jos olen ruostetta poistanut rälläkkään kiinnitetyllä teräsharjalla tai lamellilaikalla, niin olen yrittänyt saada puhallettua pintaan vähän karkeutta esim. keräävällä pistehiekkapuhaltimella. Ja kun ruoste syö koloja rautaan, niin tuo kevyt hiekkapuhallus puhdistaa vielä ne loput kraaterien pohjat ruosteesta. http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Pa...uhallin-17354/ Tuolla saa puhallettua pieniä kiveniskemiä jo aivan olemattomalla kompuralla, siis noilla satasen kompuroillakin. Ja ennenkä kukaan kerkiää vastata, että tehoton yms. niin tiedän että dsl käyttöisellä vaunukompuralla voi puhaltaa vaikka laivoja.... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
noverox kokemuksia | Erion | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 09.10.2012 15:14 |
korin korotus | Unregistered | Maasturiprojektit | 2 | 10.06.2008 23:33 |
Korin tinaaminen | JES | Linkit | 5 | 24.01.2008 01:29 |
m: korin korotuspalat | pallero | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.01.2008 15:15 |
Korin korkeapainepesusta??? | taksu | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.08.2005 18:50 |