![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() sitte tuo toinen Patrolli on vähä uuvempi, vuosmallia 1999, mut GR sekii tosin Y61 korimallia. se tuli vähä heräteostoksena miulle, mut alko mennä hermot tuohon terranoon ja oli pakko saaha joku sellanen käyttis, et en menetä mielenterveyttäni jatkuvien "pakkoremonttien" takia, eli et auto porsii ja se on _saatava_ maanantaiksi ajokuntoon, ettei lähe pöydästä leipä (ja juusto). mie ajelen sellasen 40-50tkm vuojessa töihen takia ja samalla et pitäs päästä vähä huonommalle tielle, ni sais olla hyvä ajaa maantiellä, ni se ei montoo vaihtoehtoo sillon jätä autoiksi, ny aattelin sit kokeilla, et oisko se tuollane vanhan kaartin jäykkäakselinen MAASTOauto, mikä antas mukavat kyyvit tiellä ja kärsis mennä sit vähä huonompaanki iliman et auto porsii "jostain" siks et oon ajana hiekkatieta myöten.. ![]() tottakai ko mie auton liikkeestä hajin ni olhan tuossa ne parit tyyppiviat mitä patrolleis aina, eli pientä väljee etupiän laakereissa ja iskarit oli paskana, hassua silleen et auto olt leimattu 2vkoa aikasemmi mitä mie sen hain kaupasta, ni siinä olt miun silimiin "pari" vikaa millee leimoo ei ois pitänä antoo ![]() - iskarit 2/4 vuotaneet - etupyörän laakeri(t) välykselliset (apukuskin lievästi, kuskin SELVÄSTI välyksellinen) - olkalaakerit välykselliset (lievästi, kaikki) - etutukivarren pusla halki (akselin puolelta ainakin toinen, oik puoli) - ABS anturi oikee, etu sekoilee hetkittäin.. - vasen takaparkki ei toimi - sit lauhuttimen öljyletkut mehii öljyä, tästä olt laitettu vikalistaan vika, mut mitähä vittua ko ei nuista OIKEISTA vioista ole tehny numeroo?? ![]() johtopäätös tästä on et Lappeenrannassa leimataan autoja, ei katsasteta, varsinki jos katsastuttajana on autoliike ![]() ![]() ![]() no eniveis, ettei menis pelkäksi haukkumiseksi niin autossahan on täydellinen huoltokirja, tavotin edellisen omistajan ja ilmeisesti ihan oikeesti huolta pidetty kamppeesta jne.. tokihan yhteinen taival miun kanssa alako silleen et MAF poiki ja tehot hukku, sitä sit ihmeteltiin pari vkoa kunnes paikallinen nissan huolto löysi vian ja nyt se on ilmeisesti korjattu, kiitokset vaan Karikolle Savonlinnaan avusta ![]() ![]() sama, että tilailin repullisen osia ja viime vkl jo tiukkailin nuita välyksiä sun muita hitoille autosta ja kohta alakaa olla ajopuol ihan kohillaa ko alustasta löytyy oikeita kalikoita, pakkoha siihe olt esmes iskarit ottoo silleen et kärsii sen maksimi laillisen korotuksen, jos jostai syystä tuloo sellane päivä et pittää suaha maasturin korkuseks ![]() ![]() ![]() tälläne kampeshan tuo on, joku jos tuntoo historiaa niin saap mielellää kertoo enempi ![]() ![]() tosiaa tuosta puuttuu viel kaikki työvarustus, ni ajastaan ois laiteltava invertteri ja työvalot kiinne, nautarauta/valorauta keulalle et näkkee talavipimmeillä, sais muute RST mallista patrollimeksen omaa tarjota jos jollai ois? kattotelineki lie pakko jostai kaivoo et suap välillä sit roipetta katolle jne.. alustaan tosiaa on osin vaihettuki mut tarkotus on kiertee kaik kuluva läpite, eli iskarit, jouset, puslat, laakerit uusia ja lastuttaa tuo keksintö, tuntuu terranon jäläkeen aika loiva liikkeiseltä edelleenki, eli hyviä vinkkejä lastuista/boxeista sais kans ehotella ![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
tuli tännään väkästeltyä käyttiksen kanssa ja kun kerta vaihtelin ne etuiskarit pari vkoa sitte ni pitihä se vaihtoo ehjät taaksekii, ny on sit terrain tamerit takana ja dobinsonit eessä ja ajotuntuma tuntus nuilla uusilla olevan lievästi sanottuna "sporttinen", jospa ne hiukka pehmiis ku tuloo kilsoja alle
![]() yheksän tonnia on tullu rullattua tuolla uuvemmalla ja ihan kiva peli tuntus olevan ajella, piti vaihellä öljytki ko kerta halliin eksy ja tult ns kilometrit täyteen. vaihoin öljymerkkiä ko piättäny edellinen jottai likviditeetti mölyjä koneessa ja tietääkseni patongit ei oo tehnä mittää hyvvee autorintamalle ni laitoin tutun ja turvallisen mobilin ykkösen. en sitte tiiä onko peak life 5W50 tuollaselle RD:lle paras valinta, mutta terranossa tuntu olevan ihan hyvä käyttö-öljy ja hiukan halavempi ko new life, ko nuita tulloo kuitenki vaiheltua kymppitonnin vällein ni siästyy vuostasolla vaikka sekkii satanen sitte asennusöljyihin ihelleen ![]() ainii ja kaima toi miulle sovitusrenkaan hallille ni suap viikonlopun nimiin piätettyä et millee sitä ajetaan tuolla wanahuksella, uuteen mänis 35" ihan heittämällä alle, vaikkei auto oo ees korotettu, mut Y60 koriseen näyttää meleko isolta ![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
tuli mallailtua miten rengas soppii alle, sain siltä kaimalta 35" mutikan lainaan, niin pääs tesmimään millaset nuo pyöränaukot oikeesti on
![]() ![]() ![]() tuosson takakulma nostettu tunkilla niin ylös kun se nousee (85cm), sitten loppu tunkista vara, muttei tuo renkula näkynä ottavan mihikää kiinne, eli kolomevitosilla tullaan ajamaan metikössä, ellei sitten iske jostain aikaa himo leikellä nuita korjattuja kaaria ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
tullu sepitettyä vähäsen molempia, tahi enempi käyttistä, piti hommata kaikkia neuvoja vastaan ahtopaineen säädin ja tietty mittari, läimästiin sitten tuohon Y61:seen boost controlleri mallia bilhelvete ja ahdot 0,65 => 1 tasan ja kylkai siellä voimaa ois kun sais soppaa, oman ecun rajat tullee vastaan jo tosi pienellä ahtojen nostolla, oisko jossain 0,8 hujakoilla, hankin kyl viellä säädettävän hukkaportin painekellon ja heitän tuon bleedin kuikkaan, mutta kaikki aikanaan, tollasella on helppo tesmailla juttuja. niin ja menohaluja tuli persedynolla ihan kivasti, tosin jos ei ollu alakierros vahva, niin nytten se ei sitä ainakaan ole
![]() ![]() todo viella: - säädettävä hukkis - powerbox - ahtoputket uusiksi - uus putkisto (hiukan virtaavampi) - no toki se vapaavirtaussuodatin :P
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
mehtäkamppeen turbotuksen alotin nyt sitte viimeen ja ruokahalu kasvää syodessä
![]() tähän se illalla muutaman tunnin ähräämisen jälkeen jäi: ![]() periaatteessahan homma on bolt-on, tai no ei ihan jos käytän vaparin imusarjaa siks, että saan välijäähyn helpommin paikalleen.. kaikki huutaa kohta kuorossa "EI" kun paljastan vision siitä, että cooleri tulee samalle paikalle mitä tuossa Y61:ssä eli koneen päälle pulkan ja flektin kanssa.. miulle tuo välijäähy ei tuu olemaan mitään muuta kun sitä varten, et siirtoajossa se hiukan jäähdyttelee ahtoilmaa, kone tulee eniveis nojaamaan vesi-metanoli ruiskutukseen kun sarja kerran hyllyssä on ja välijäähy ei mahottomia ilmaa jäähdyttele muutenkaan kun remuaa ojan reunalla jumissa ja Nismon tekele huutaa hoosiannaa kun kuskilla on kyrpä otassa ![]() ![]() oisko fiksummilla kommentteja asiaan liittyen? ![]() nih ja kellä kokemusta tuon RD28T koneen pakosarjojen teosta, jos ilkeisi vähän neuvoa apinaa mitotusten jne kanssa, virtaamaanhan nuo pitäsi saada, näyttää tällee maallikosta ainaki aika tukkoselta vakiot? ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mistä ja millasen vesipyssyn oot hommannu?
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
kaveri myi ylimääräsen devils ownin poikkeen, olko siinä ny 3 ja 7 gallonan suuttimet matkassa ja asennushilppeet ja anturit.. oha miulla se eatoniki hyllys tuohon, mut pitäs päästä välillä ajamaanki
![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pari kyssäriä Nissaneiden vaihdelootista | PunisherFIN | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 27.01.2014 20:42 |
taistelua keskustelussa | jav81 | Chit-Chat | 22 | 27.07.2013 23:16 |
patrollit | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 22.05.2011 16:13 |
Ongelmia IE:n kanssa | PaJeRo | Chit-Chat | 6 | 29.12.2005 20:50 |
datsun patrollit offaamassa 1.2 | tapsa4x4 | Tapahtumat | 13 | 08.02.2004 22:09 |