![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tänään savonrannan silloilla tuli vastaan vihree deffu.... oli kattotellinkii ja virvelii keulilla... ite ajoin vastaan punasella hj:lla.... lapasetki nous puolin ja toisin
__________________
Volvo TGB 20 Toyota HJ 61 MB Sprinter 311 CDI Löytökylän Offroad ry |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tänään sattuneista syistä, joutui ison ruhonsa raahaamaan aivan Bussilla ja monolla, tuonne "Isolle Kirkolle" akselilla Töölö-Eira-Kaivopuisto-Punavuori, pisti silmään vanhempien, melko alkuperäiskuntoisten Land Rovereiden määrä keskustassa.
Ei siinä, varmaankin erittäin hyvä Citymaasturi, mutta eipä niitä aivan nuin paljon olettaisi näkevän muutaman tunnin sisällä Hki keskustassa ![]() Mielenkiintoinen bongaus oli myös alkuviikosta, entistetty Suomessa tehty Teijo avolava, tosin eihän tuo aivan tämän palstan kalustoa taida olla, mutta nuitahan lienee reilu sata tehty 70-luvun puolivälissä, niin ei aivan yleinen näky enää nykyisessä maailmassa.
__________________
Olen postimerkkeilyä harrastava reipas seurakuntanuori, jonka mielestä päihteet ovat paholaisen työvälineitä ja seksi kuuluu ainoastaan avioliittoon. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Punainen campermoGGi bonGattu pohjoisrannassa iltapäivällä, tais olla Germaanien kilvissä
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#4
|
||||
|
||||
|
ruokolahdella tänään tuli vastaan musta bj
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
) bongattu aikasemmin kotkan nurkilla ajamassa 7-tietä hesaanpäin.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kännitopic 2014 | ssuvik | Chit-Chat | 960 | 01.01.2015 06:25 |
| LADOGA 31.5-8.6.2014 | HaKu | Tapahtumat | 168 | 10.12.2014 18:44 |
| 2014 | hj 60/61 | Chit-Chat | 17 | 01.01.2014 04:09 |
| Kelekkakausi 2013-2014 | Joske | Chit-Chat | 12 | 31.12.2013 15:06 |
| Ladoga 2014 | HaKu | Tapahtumat | 0 | 23.09.2013 15:07 |