![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
PROMODIFIED Voittajana Miikka Oksanen, jolla virhepisteitä oli nolla ja ensimmäisen uusintajakson jälkeen myös nolla. Toisella uusinnalla saatiin virhepisteet 158. Toisena Tarmo Sinisalon virhepisteet olivat myös nollat ja toisella uusintakierroksella saatiin virhepisteiksi 170. Huomautuksena, koske eroa ei PM radoilla saatu, kilpailijat ajoivat PROTO jakson 4 (ja ilman virhepisteitä!), joten 2. uusintajakso rakennettiin heille varta vasten!!! Tämän takia ko. kilpailijoilla on suuremmat pisteet kuin muilla laskennassa olevilla. HARRASTE STANDARD Voittajalla virhepisteet 11 ja toisena sama tulos 11. Voitto ratkeaa sen perusteella, kummalla on ensiksi saatu SUUREMPI virhepistemäärä. Jaksolla 2. Orvastolla virhepisteitä 6 ja Huhtala 3, tämän perusteella ratkeaa voittaja (uusintajaksoa ei ajeta). Joten tämä selvennykseksi, jos jollakin tulee kysymys miten asia on näinkin kummallisesti ratkennut... T:Mika Listala, jaksotuomarien esmies.... JA KIITOKSIA KAIKILLE: - OSALLISTUJILLE - TOIMITSIJOILLE - KATSOJILLE - ja säiden haltijoille Tämä kilpailu oli sitä Off Road Trial:a parhaimmillaan!!!!
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Hs radat oli mun mielestä oikein hyvät! Harmittaa kun en päässyt kaikkia ajamaan rikkoutumisen takia..
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kiitokset taas kisan järjestäjille! Eilen erot oli suurempia ilmeisesti kelin takia.. Tänään taas oli niiiin tiukkaa loppuun asti.. Makia kisata, kun saa loppuun asti olla skarppina ja koittaa pitää pääkoppa kasassa.
![]() ![]() Erityiskiitokset Junnulle, kun hommasi mulle apparin tähän kisaviikoloppuun kun vaki appari oli töiden takia estynyt. Ja vielä suurempi kiitos Sakarille hienosti hoidetusta apparin pestistä!! Kuvat olis kivoja ![]() T: PM9 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lauantaina tosiaan hajos porttaalirattaat takaa oikealta. Itsellä ei ollut varaosaa mukana, mutta pienen soittelukierroksen jälkeen osat löytyi Tostanoin tiimiltä muutaman kilometrin päästä. Nyt sunnuntaina hajos sitten murros oikealta edestä toisella uusintajaksolla. Se osa oli mukana, mutta onneksi kisa loppu ettei tarvinnu enempää remppaa tehdä... ![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Jälleen kerran Raision kalliot tarjosivat elämyksiä ja jännitystä
Kisat saatiin ajettua ja Raisiolaisten suhteet "yläkertaan" tuntuivat olevan edelleen kunnossa
![]() ![]() Lauantain kisa oli liukastelua märillä ja mutaisilla kallioilla, mutta sunnuntaina kalliot olivat kuivuneet ja pidolla vain "kruisailtiin" ![]() Kuten ylempänä on kerrottu Pro-modin paremmuutta jouduttiin hakemaan peräti kahdella uusinnalla, ensimäinen Protojen jaksolla jonka jälkeen ratkaisua haettiin uusijoille vartavasten rakennetulla vaikeutetulla "Proto"-jaksolla ![]() Kisa ratkesi käytännössä 1-porttiin kun Miika Oksanen peruutti jumituksen jälkeen porttilinjan yli. Tarmo Sinisalon yritys päätyi hiukka pidemmälle samaan raviin kun aika loppui. Vaikka Tare olisi voinut taktisesti keskeyttää heti 1-portin läpäistyään niin kilpailuhenki ja yritys jumista pois toi sen verran pakkeja, että voitto karkasi Miikalle. ![]() Ja nousihan se Taren auto sieltä kallionkolosta heti kun MAX-aika tuli täyteen, mutta valitettavasti liian myöhään! Vaikka Raision kalliokiipeily hiukka "vanhaa" välillä hengästyttää niin edelleenkin on hauska olla mukana auttelemassa. Kaiken kaikkiaan hieno ja viihdyttävä kisa jälleen kerran näin jaksotuomarinkin silmin! Kiitoksia niin kilpailijoille kuin järjestäjille hienosta kilpailusta. ![]() Syyskuun Uudenkaupungin kisaa odotellessa hyvää Juhannusta ja kesää kaikille palstalaisille ![]() Viimeksi muokannut Byrocrat : 15.06.2014 22:49 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
OHO!!
![]() Kotona ja vieläpä suihkunraikkaana ja pikku "ilta"pala syötynä nyt jo. Kiitokset Ford 59:lle ja muille jotka hoitivat mulle sen jousipakan ja auttoivat vaihtamisessa. Rikkinäistä autoa ei ollut vielä saatu pois jaksolta kun kuulin että varaosahaku on jo käynnissä. ![]() Itsellä meinas olla motivaatio hukassa alkaa sitä jousipakkaa vaihtaan mutta pakkohan se oli kun Näpä ja kaverit olivat auton alla pyytämättä ruuvaamassa. Sainpa rikottua sitten uusiksi. ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Saikohan kukaan videoo meidän kaadosta ykköspätkällä. Ekana lähdettiin protojen P 11. Olis kiva nähdä ja nauraa. Jos ei kehtaa tänne laittaa niin offipower@gmail.com.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
iso kiitos ja kumarrus! oli hieno viikonloppu!
molempina päivinä päästiin palkintopallille, niin siihen on hyvä päättää kilpaileminen ![]() yleensä jos kisan ajaa läpi vain yhdellä pakilla voittaa, nyt sillä jää kolmanneks, se kertoo miten nää kaks autoa menee tuola kalliolla, on ne kovia laitteita ![]() mutta vielä kerran kiittää ja kuittaa...
__________________
M.O.C |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Kiitokset kisasta omastakin puolesta. On taas helppoo olla töissä, kun on viikonloppuna "rentoutunu"
![]() ![]() Rehtori Tirkkosen apparina olin lauantain ja moni jaksoista menikin ihan hyvin, vaikka trial oli Reksille hieman uutta, niinku kuskina. Kiusallisintahan meille oli, kun aika loppu kesken pikku polttoaine häikän takia+vuotavan jarruputken ja jäi sit yks jakso kokonaan ajamatta ![]() Auto kärryille ja hautakynttilä konepellille ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Viimeseks, kun Reksi oli jo lähdössä, niin raotti ikkunaa ja vihjas: Nyt kun toi auto on tossa sun kärryllä, niin sähän Jarpukka voisit vähän vilkaista sitä jakolaatikon kiinnitystä ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sunnuntai olikin sit video kuvailua......se että koska ne mun kuvaukset tulee julkisuuteen onkin sit taas arvoitus kaikille, jopa mulle itelle ![]() ![]() Kiitos vielä kerran kisaviikonlopusta. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia kisasta! Vihdoin ja viimein 11 vuoden ajoharjoittelu tuolla autolla, sekä 8,5 vuoden kilpailu-"ura" palkittiin HS:n ykköspaikalla lauantaina sadekelin kisassa
![]() ![]() Pientä peltivauriota oli havaittavissa, sekä paisuntasäiliössä on selkeä bensan tuoksu, mistä lienee sinne tullut.. Lainaus:
HS215 kiittää vielä kerran, erityiskiitos myös ratamestarille, valinnanvaraa reiteissä oli kiitettävästi!
__________________
Harbor Cruisers Viimeksi muokannut baxxter : 16.06.2014 21:42 |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos kilpailujärjestelykonsernille kisaviikonlopusta!
Kiitos Aki Rönkölle navikoinnista . Kiitos Junnulle sähkövoimalan enerkiasopimuksesta ja maasähkölinjan vedosta meittin kaksioon Kiitos Temelle murroksesta ja muusta avusta Kiitos Taren Teamille kun sain nauttia huippuaamiaisen ![]() ![]() ![]() T Rohmo ps. kiitos myös niille joita en edellämainitussa sepostuksessa maininnut ![]()
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Muutama kuvatus työkaverin Arto Aalto kuvaamana
Kilpailukeskus ![]() Huilitauko jaksolla 6 jälleen ![]() Kota RZR Taas vaihtui väri, nyt kultaiseen Jaksotuomarien tauko paikalla ![]() Tare ja Mika 2. uusintajaksolla Profiilissa kuvia lisää ja lisäillään kun ehditään. |
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vähän ikävästi muksahti kallelleen kannon päälle, osui juuri tuohon etukaaren etupuolelle niin eihän se eteenpäin mennyt ![]() Lisäksi jo lauantaina jo haisteltiin että paisarissa haisee bensa ja haisee edelleen. Vedet on ihan harmaat, pakokaasu ei voi haista makealle kun ei ole montaa tippaa glykolia järjestelmässä ![]() Sitte vielä pari juttu mitä arvuuteltiin kisan aikana että saako HS:ssä olla: 3.7.5.3 Ohjausjarru Ohjausjarru on kielletty. (kuin myös yhteen pyörään vaikuttavat jarrut).3.7.6.1 Renkaat Ilmakumirenkaat Kuormittamaton maksimi halkaisija 1250mm. Maatalousrenkaat, nastat, ketjut sekä paripyörät eivät ole sallittuja.3.7.8.4 Akseleiden poiskytkentä/vetojärjestelmä Vetävien akseleiden irtikytkentä ei ole sallittu, ellei järjestelmä ole tehtaan määrityksissä. Jälkiasennetun matalan 2WD:n käyttö kilpailun aikana ei ole sallittu. Se on lukittava mekaanisesti ennen katsastusta.
__________________
Harbor Cruisers |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Raision Juhannus Trial | sirP | Tapahtumat | 83 | 10.09.2013 05:37 |
Myyty Hilux YN110L. Leimaa 1.9.2014 saakka. | Proli | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 07.07.2013 10:52 |
Myydään [VARATTU] 10kg hiilaripullo, noin puolillaan. leima 2014 | Smuli | O/M/V Muut | 3 | 11.03.2013 20:11 |
Raisio Juhannus Trial 16.6.2012 | sirP | Tapahtumat | 91 | 17.11.2012 21:12 |
EETS ja Jorma Ollila = Orwellin EU 2014 | Tallitonttu | Chit-Chat | 35 | 29.03.2012 17:27 |