![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ja ilmainen vinkki kaikille biltemamoponetyms. suodatinavaimien kanssa tuskaileville... 400mm Knipexin siirtoleukapihidit. Sitä parempaa suodatinavainta ei olekkaan.. toimii mm noitten 6.5td koneiden kanssa erinomaisesti.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Oon alkanu tulemaan siihen lopputulokseen etten kirjotakkaan ZJ:stä joulupukille, oon tän illan käyttäny HJ:n kuolaamiseen youtubesta ja nettiautosta.
Eli alan selkeesti parantumaan.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kesäloma aluillaan.........
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#6
|
||||
|
||||
Olihan tästä jotain iloakin siis!
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Kesäkeli sen verran hieno, että otin jo tavarat pois talvirenkaiden ja joulukuusenjalan edestä
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Vuoden positiivisinasenne ehdokas No. 1
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Vastoinkäymisten kautta voittoon.
Hain postista uuden termarin kopan, ja neppailin sen jo paikalleen. Kaks kerkesin hajottaa... Jospa se auto olis ensviikolla ajossa. Ja nyt juhannuksen viettoon Mikkeliin!
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Aamusta touhusin puuhommia pihalla ja äkkäsin, jotta tänä kesänä en ole vielä tappanut ensimmäistäkään hyttystä. Paha niitä on tappaa kun ei niitä ole
__________________
Tumpula Racing Team |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 | mäksä | Chit-Chat | 1587 | 01.01.2015 06:27 |
| Kerro mikä ei vituta, miksi on hyvä olla 2013 | Porvoon Hilma | Chit-Chat | 610 | 01.01.2014 17:17 |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |