![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Millä tavalla noi etuiskareiden säätö 4wd KC toimii? Onko mutteri ylhäällä vai alhaalla kun menee matalammalle? ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
eihän näissä ainakaan vakio iskareita voi säätää? tarkoitat varmaan vääntösauvoja?
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#3
|
|||
|
|||
![]()
No vaikuttaako nuo vääntösauvat korkeuteen? Kattelin nii taaksehan pystyisi tekemään periaatteessa madallluspalat latikoista... mahtaako jostain löytyä matalempia iskareita joka nurkkaan ?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
totta kai se vaikutta korkeuteen ja ajan mittaa väsyvät niin keula tipahtaa alaspäin tiukkaaminen auttaa palauttamaan vakio korkeuteen, eihän korkeutta ikinä säädetä iskunvaimentimista vaan jousista tai sauvoista, itse tiukkaisin hieman sauvoja ja laittaisin uudet iskarit jos vanhat kuolleet. tosin jos ei maastossa halua ajella niin voihan sitä traktoriakin madaltaa.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Alkaa se mörö vähitellen valmistua
![]() Korinkorotus ja rattiakseli asiaa sen verran, että itsellä ainakaan ei riittänyt vakio ohjausakseli 75mm korotuksella. Tein välikappaleen laippaliitokseen. Kardaanintukilaakerin kohdalta tulee jotkut kannakeraudat hytin pohjaan. Oletteko tehneet sinne välipalat joilla laittanut takasin kiinni vai repinyt helvattiin moiset tuet ? |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Apua. Turbottelin tuossa king cäpin. Nyt konttorilla muutoskatsastusta tehdessä rupesivat vaatimaan varaosavertailulappua bensa king cäppiin. Wtf? Eikös bensa mallissa oo vaihelaatikosta lähtien kaikki erilaista? Mitäs nyt? Konttorin vaihto?
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kopioit vaikka motonetin sivuilta tuon varaosalistan ja käyt sen pumaskan kaa sitten paikallisella kauppiaalla. Pyydät siihen leiman ja nimen alle, kun sellanen kelpaa ihan tuossa tapauksessa. Bensan ja dsl:n vaihteiston sälmykset samat, kuten vaihteisotosakauppiaalta käy ilmi. Ainoo ero bensan ja dieselin välissä se, että toinen käy eri aineella. Etupään osat täysin samat, ja rarrutkin samat. Joissain malleissa takajarrut on tuumaa isommat, ja perä voi olla myös. Mut näitä on sekasin näkynyt, kun mitä omasta pihasta näkee osan nyt. Pihassahan on dsl:tä puolen kymmentä ja bensojakin pari eksynyt. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Apua. Turbottelin tuossa king cäpin. Nyt konttorilla muutoskatsastusta tehdessä rupesivat vaatimaan varaosavertailulappua bensa king cäppiin. Wtf? Eikös bensa mallissa oo vaihelaatikosta lähtien kaikki erilaista? Mitäs nyt? Konttorin vaihto?
![]() eiks oo helpompi muutoskatsastaa turbolle teholapun kanssa nii ei tartte vertailla jos tehot ei kasva liikaa...? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |