Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.06.2014, 18:14
nismoismo nismoismo ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 09.06.14
Sijainti: suomi
Viestit: 18
Perusasetus

Millä tavalla noi etuiskareiden säätö 4wd KC toimii? Onko mutteri ylhäällä vai alhaalla kun menee matalammalle?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.06.2014, 13:42
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nismoismo Näytä viesti
Millä tavalla noi etuiskareiden säätö 4wd KC toimii? Onko mutteri ylhäällä vai alhaalla kun menee matalammalle?
eihän näissä ainakaan vakio iskareita voi säätää? tarkoitat varmaan vääntösauvoja?
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.06.2014, 22:31
nismoismo nismoismo ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 09.06.14
Sijainti: suomi
Viestit: 18
Perusasetus

No vaikuttaako nuo vääntösauvat korkeuteen? Kattelin nii taaksehan pystyisi tekemään periaatteessa madallluspalat latikoista... mahtaako jostain löytyä matalempia iskareita joka nurkkaan ?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.06.2014, 18:27
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nismoismo Näytä viesti
No vaikuttaako nuo vääntösauvat korkeuteen? Kattelin nii taaksehan pystyisi tekemään periaatteessa madallluspalat latikoista... mahtaako jostain löytyä matalempia iskareita joka nurkkaan ?
totta kai se vaikutta korkeuteen ja ajan mittaa väsyvät niin keula tipahtaa alaspäin tiukkaaminen auttaa palauttamaan vakio korkeuteen, eihän korkeutta ikinä säädetä iskunvaimentimista vaan jousista tai sauvoista, itse tiukkaisin hieman sauvoja ja laittaisin uudet iskarit jos vanhat kuolleet. tosin jos ei maastossa halua ajella niin voihan sitä traktoriakin madaltaa.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.06.2014, 08:21
JoonasL JoonasL ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 13.08.13
Sijainti: Turun läheltä
Viestit: 18
Perusasetus

Alkaa se mörö vähitellen valmistua
Korinkorotus ja rattiakseli asiaa sen verran, että itsellä ainakaan ei riittänyt vakio ohjausakseli 75mm korotuksella. Tein välikappaleen laippaliitokseen.

Kardaanintukilaakerin kohdalta tulee jotkut kannakeraudat hytin pohjaan. Oletteko tehneet sinne välipalat joilla laittanut takasin kiinni vai repinyt helvattiin moiset tuet ?
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	mörö1.jpg‎
Views:	348
Size:	197,8 Kt
ID:	50423  
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.06.2014, 11:36
sutpoo sutpoo ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 28.06.14
Sijainti: Pyhäjärvi
Viestit: 3
Perusasetus

Apua. Turbottelin tuossa king cäpin. Nyt konttorilla muutoskatsastusta tehdessä rupesivat vaatimaan varaosavertailulappua bensa king cäppiin. Wtf? Eikös bensa mallissa oo vaihelaatikosta lähtien kaikki erilaista? Mitäs nyt? Konttorin vaihto?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.06.2014, 11:58
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sutpoo Näytä viesti
Apua. Turbottelin tuossa king cäpin. Nyt konttorilla muutoskatsastusta tehdessä rupesivat vaatimaan varaosavertailulappua bensa king cäppiin. Wtf? Eikös bensa mallissa oo vaihelaatikosta lähtien kaikki erilaista? Mitäs nyt? Konttorin vaihto?

Kopioit vaikka motonetin sivuilta tuon varaosalistan ja käyt sen pumaskan kaa sitten paikallisella kauppiaalla. Pyydät siihen leiman ja nimen alle, kun sellanen kelpaa ihan tuossa tapauksessa.

Bensan ja dsl:n vaihteiston sälmykset samat, kuten vaihteisotosakauppiaalta käy ilmi. Ainoo ero bensan ja dieselin välissä se, että toinen käy eri aineella. Etupään osat täysin samat, ja rarrutkin samat. Joissain malleissa takajarrut on tuumaa isommat, ja perä voi olla myös. Mut näitä on sekasin näkynyt, kun mitä omasta pihasta näkee osan nyt. Pihassahan on dsl:tä puolen kymmentä ja bensojakin pari eksynyt.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 28.06.2014, 23:27
juuso85 juuso85 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: kymenlaakso
Viestit: 78
Perusasetus

Apua. Turbottelin tuossa king cäpin. Nyt konttorilla muutoskatsastusta tehdessä rupesivat vaatimaan varaosavertailulappua bensa king cäppiin. Wtf? Eikös bensa mallissa oo vaihelaatikosta lähtien kaikki erilaista? Mitäs nyt? Konttorin vaihto?


eiks oo helpompi muutoskatsastaa turbolle teholapun kanssa nii ei tartte vertailla jos tehot ei kasva liikaa...?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 19:37 (GMT +2).