Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.06.2014, 09:00
Hidas Hidas ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 13.07.13
Sijainti: Kajaani
Viestit: 20
Perusasetus

Näin vähän arvelinkin. Mutta saako sen rekisteröityä kolmipaikkaiseksi jos survoo leveämmän pelkääjän penkin siihen?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.06.2014, 09:09
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.121
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hidas Näytä viesti
Näin vähän arvelinkin. Mutta saako sen rekisteröityä kolmipaikkaiseksi jos survoo leveämmän pelkääjän penkin siihen?
Saa. Vaikka HJ:n apparin penkki läjään ja myös keskipaikalle turvavyö.
Etäisyys ratista apparin oveen ei ihan virallisesti riitä,mut jos vaihtaa apparin oven sisäkahvan littanampaan malliin,ni täyttää lain vaatimuksen.
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16/HighLand Racing
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.06.2014, 09:10
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.785
Perusasetus

Ratin keskilinjasta apparin oveen vähintään 110 cm (muistaakseni) pari lommoa tein oveen varmuureksi niin mitta täyttyi hyvin.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.06.2014, 10:37
Hidas Hidas ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 13.07.13
Sijainti: Kajaani
Viestit: 20
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joker Näytä viesti
Ratin keskilinjasta apparin oveen vähintään 110 cm (muistaakseni) pari lommoa tein oveen varmuureksi niin mitta täyttyi hyvin.
Kiitos tieroista =)
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.06.2014, 18:48
pipo_esa pipo_esa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.10
Sijainti: Kangasala
Viestit: 184
Perusasetus

Kahden hengen apukuskinjakkara, jostain pikkupakusta, on nyt viritelty läjään, pikkusen täytyy käsijarrunkahvaa siirtää vielä ja turvavöitä viritellä. Mites on kärsiikö tolla ajella ennen muutoskatastusta vai millasia sanktioita tulee ylimääräsestä paikasta? Ajoneuvoluokka MUU/Pakettiauto
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.06.2014, 20:58
ajelija:n Avatar
ajelija ajelija ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 21.04.10
Sijainti: Kuopio
Viestit: 1.243
Perusasetus

Kylläpä


Käsittääkseni voi joutua maksamaan henkilöauton verot jopa usealta vuodelta, en siis suosittele
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 30.06.2014, 02:55
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Jos se penkki on samassa rivissä, niin eihän se siitä henkilöautoa tee. Eli vähä sama juttu kun bertoissa on useammassa leveää etupenkkiä vakiona, mut ei niitä oo ikinä useampipaikkaisiksi katsastettu. Eli sehän on sitten vaan kahden hengen paku jossa apparilla on vaan vähä leveemmälti tilaa.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 30.06.2014, 12:23
pipo_esa pipo_esa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.10
Sijainti: Kangasala
Viestit: 184
Perusasetus

Jepulis, joo penkit samassa rivissä, täytyy melkein konttorilla käydä kysyy samalla kun setvii että mitä tarvii tohon kolmipaikkaiseksi katsastamiseen
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ70 MUUTOS PAKUKSI: ONNISTUUKO?!? Höpö Tekniikka & Jutustelu 1 08.09.2010 19:09
4-runner pakuksi? ariman Tekniikka & Jutustelu 7 18.07.2005 23:52
Pakuksi? Tekniikka & Jutustelu 38 13.05.2004 16:35
pätkäpatrolli pakuksi? Dazzun Tekniikka & Jutustelu 10 24.02.2004 18:30
pakuksi... snorkkeli Tekniikka & Jutustelu 0 26.06.2003 19:54


Sivu luotu: 06:22 (GMT +2).