Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.06.2014, 09:19
peksi1 peksi1 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.03.13
Sijainti: Suomi
Viestit: 34
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peksi1 Näytä viesti
Luultavasti sitten on. Tuo murros on ilmeisesti joku vetarin nivel? Onko iso työ vaihtaa ite? Sauvoista edellinen omistaja nostanu ettei ota renkaat kiinni.. Miten ite hoidit asian?
En oo päässy nyt auton luo mut luultavasti ite en jaksa alkaa tuota kyl vaihtamaan, työnä ilmeisesti ei kovin vaikee mut aikaahan siinä menee, varsinkin kun ekaa kertaa tekis. Mites murrosten tarkastus helpoiten käy? Rengas ilmaan ja vääntelemään?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.06.2014, 10:59
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja peksi1 Näytä viesti
En oo päässy nyt auton luo mut luultavasti ite en jaksa alkaa tuota kyl vaihtamaan, työnä ilmeisesti ei kovin vaikee mut aikaahan siinä menee, varsinkin kun ekaa kertaa tekis. Mites murrosten tarkastus helpoiten käy? Rengas ilmaan ja vääntelemään?
no ei ole kyllä kova homma vaihtaa, omaan vaihdoin apparin puolen paketin, simppeliähän se oli jos nyt en väärin muista niin se tapahtu näin: auto ylös ja pyörä pois, napalukko pois ja napalukon alta tulee esiin se vetarin sokka prikka, itse irrotin yläpallosta jotta mahtu liikkumaan ulospäin ja alapalloon laitoin tunkin jotta pysty tunkata jännityksestä pois ja rt-päänki taisin ottaa viellä pois, sitten on vaan 6 vai 8 pulttia siellä tumpissa, ne irti ja sitten nivel paketti lähtee ku työns eka sisemän pois murkan korvista ja vetäsee navasta pois, itse kyllä vaihdoin yläpallon tuossa samalla
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.06.2014, 23:18
nismoismo nismoismo ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 09.06.14
Sijainti: suomi
Viestit: 18
Perusasetus

Onko ketään madaltanu koskaan kinkappia?
Riittääkö taakse jokkut palkit lehtijousen ja peränväliin vai pitääkö ostaa lyhkäsemmät iskarit? miten etupään iskareitten yläpultti vaikuttaa korkeutee/säätämiseen ?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.06.2014, 08:40
NiFa1 NiFa1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.04.13
Sijainti: Lumijoki, Suomi
Viestit: 235
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nismoismo Näytä viesti
Onko ketään madaltanu koskaan kinkappia?
Riittääkö taakse jokkut palkit lehtijousen ja peränväliin vai pitääkö ostaa lyhkäsemmät iskarit? miten etupään iskareitten yläpultti vaikuttaa korkeutee/säätämiseen ?
Nyt on kyllä pakko kysyä että miksi kukaan maasturia madaltais? Meniskö se sen jälkeen niinku kärppä lumessa?
__________________
Jos pyörä ei vedä, se hidastaa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.06.2014, 15:24
nismoismo nismoismo ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 09.06.14
Sijainti: suomi
Viestit: 18
Perusasetus

Emmää tiä vaikka muuten vaan, muutenki hiukan ''katu tyylinen''
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.06.2014, 09:33
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nismoismo Näytä viesti
Emmää tiä vaikka muuten vaan, muutenki hiukan ''katu tyylinen''
Ja mikäli ns. lowrider mallin haluaa, ni ottaa takavetosen mallin siihen tarkoitukseen. Näissähän taka-akseli on jousien päällä valmiiksi.

Nelikossa keulan saa niinkin alas, että siellä vakioiskareilla on sisään joustoo pari senttiä. Tää siis sillai et jousen säätöpultit on löysätty siihen malliin et molemmat mutterit peittää kierteen päästä. Ja tää yksilö ei oo ajossa edes, kun purkuun pistettynä kampe.

Itsellä mielessä ollut ottaa takavetoinen ja tehdä siit kesäksi ratallekkin sopia laite turbollisena ja dsl:nä tietysti ja muiden ihmeteltäväksi ihan. Tällänenkin purettuna kyllä pihassa, kun tuntui paremmalta vaihtoehdolta silloin ku tuli pihaan.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.06.2014, 11:01
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.910
Perusasetus

Juu takapotkusta saa paaaaljon helpommin matalan..

Tätä kaverin projektin valmistumista mie odotan innolla, tulee matala ja verrokkina "31 ratas





Ja siellä on jo ihan ajokelpoiset renkaat alla eli auto ei oo pukkien tms nokassa No ei oo kinkäppi mutta 620 datsuni sentään..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 04:55 (GMT +2).