![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
tulipaha hommattua tollanen wj koppanen jeeppi mersun koneella ja pienia suunnitelmia mielessa auton suhteen. pyöräat vaihtu heti 31x10.5 r15 siin ja korotus sarja sekl ohjelmointi seuraavana listalla.
mahtaako kellään olla vinkkiäl mitäl kautta rough countryn 4" alustasarjaan sais tuv paperin ? kahen tuuman satseihin saa kyllä mutta .... ja juu voihan sitä laittaa kahen tuuman jouset ja koroblokit mutta menee hirveeks säätämiseks
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Tuli hommattua pluutuuth mokkula OBD:hen... Pitäs päästä testaan sitä Jeeppiin, mut minkähän luukun takaa se liitin mahtaa autosta löytyä?
__________________
-MMC- |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Eikö se siinä kuskin vasemman jalan potkupaneelissa ole
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#5
|
||||
|
||||
|
^- siellä se pitäisi ainakin standardin mukaan olla..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Kyselin tuossa wj kokemuksia ketjussa ohjeita kutos nelikon ostoa koskien, mutta kokeillaan jos täällä joku vastaisi. Onko jeepeissä ns "normaalia" pieni jurina maantiellä yms hiljemmässä ajossa missä sellaisen nyt voi edes kuulla? myyjän mukaan on ja kuulemma niin vähäistä ettei normaali jeepinmyyjä näistä edes mainitsisi???.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Kyllä ne monesti peristään jollottavat, mun vähäisellä kokemuksella. Jostain maGnesiumkuorista höpisevät Jeep ukkelit
__________________
- Levannon We(l)ho - |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Unimoggeja ja jutustelua aiheesta | pee | Tekniikka & Jutustelu | 694 | 26.07.2025 22:25 |
| Myyty jeep grand cherokee wj korotuspalat ja iskarit | jämtilaika | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 13.11.2013 10:11 |
| jeep wj simpukka? | pikkujussi1 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.02.2013 18:52 |
| Ostetaan Ostetaan Jeep WJ 2" korotuspalikat ja spacerit! | Jeepp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 03.10.2012 20:34 |