![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Töissä yks helevetin mulkero joka soittaa suuta koko ajan turhanpäiväsistä asioista. Pyyhkäsen tauluun seuraavalla kerralla, varoitus on jo annettu. ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Yli-ihmiset... Melkein ku narsistit, mut ei ihan semmoisia...
|
||||
|
||||
![]()
Keskiviikkona ilmoitetaan työmaalla, että kuka saa kengänkuvan perseeseen. Kiva kun on tullu viimeisten joukossa..
|
|
||||
|
||||
![]()
"Liikennepoliisit" - körötellään esim. 50km/h alueella 35-40km/h, mutta auta armias jos yrität mennä siitä ohi nelikaistaisella tiellä viereistä, ja vaihtaa sitten ihan asianmukaisesti kaistaa, niin johan löytyy kaasupoljin, töötti ja pitkät valot, kun laitat vilkun päälle kaistanvaihdon merkiksi..
En oikein ymmärrä, yrittävät ajaa "turvallisesti" muuta liikennevirtaa selvästi hitaammin, mutta aiheuttavat sitten vaaratilanteita noilla ihme pelleilyillään, kun joku ajaa tämän liikennepoliisin mielestä liian kovaa. Viimeksi tänään sitten joutui hieman kysymään punaisissa valoissa että mikä on ongelma, kun "liikennepoliisi" pisti sellaisen torvisoitanna, pitkien vilkutuksen ja fingerin näyttelyn päälle. Siinähän minun puolesta ajaa hitaammin jos siltä tuntuu - varsinkin useampikaistaisella tiellä - mutta ei nyt vittu aleta häiritsemään ja tekemään kiusaa muulle liikenteelle. Saatanan pässit.. ![]()
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 07.06.2014 14:08 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Linjuri ajoi reilusti alle 80 kymppiä ja sit taas ohituskaistal päästi puolikkaan melkein rinnalle ja sit löytyi kaasu linjurista ja kylhän se puolikaskin ajoi ihan parin metrin päässä linjurin takapuskurista ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mä olen vaan koettanut ajella omaa ajoani. Tämä siis tarkoittaa aina riittävää turvaväliä edellä ajavaan. Myös pitkien valojen vilkuttelukiellon olen määrännyt itselleni. Lavavalojakaan en vilauta perässäroikkuvalle vaikka ollaan ihan muutaman metrin päässä 80:n vauhdissa. Ajattelen kauniita asioita ja koetan olla provosoitumatta. Nykyään se onnistuukin lähes aina kun ei ole mitään tarvetta näyttää mitään kenellekään. Mä olen vaan liikkeellä päästäkseni perille.
|
||||
|
||||
![]()
Se vaan on hankala ajaa tasaista nopeutta ja pitää turvaväliä, kun liikennepoliisi köröttää alinopeutta, mutta aina kun koittaa turvallista ohitusta niin pässi painaa kaasua. Ei jaksa oikein sitä pumppaavaa jumitustakaan siellä takana.. pari kertaa käynyt mielessä, jos koittaisi rekisteritiedoilla löytää puhelinnumeron, ja kilauttaa kaverille ja kysyä että mikäs kohta aivoissa ei nyt oikein pelaa?
![]() Lainaus:
Liittyen yllä olevaan, se ei vain aina oikein onnistu, jos edessäajava ei siihen anna mahdollisuutta. Voisi tietysti ajaa sitä 20km/h alinopeutta ja epätasaista vauhtia, mutta ei vaan oikein nappaa. Minusta on äärimmäisen itsekästä ja typerää "minä- asennetta", että jos ajaa tiellä hitaammin kuin muut, niin ei päästä porukkaa kuitenkaan ohi. Kuten jo totesin, jokaisella on oikeus ajaa juuri sitä vauhtia kuin haluaa, mutta ei pitäisi tahallisesti tehdä kiusaa ja häiritä muuta liikennettä. Tuo pitkien valojen vilkuttaminen koetaan Suomessa usein "ärsyttämiseksi", vaikka sillä on ihan järkeväkin tarkoitus - saada edessäajava huomioimaan että takaa tulee nopeampaa liikennettä. Esim. Ruotsissa varsinkin hämärässä/ pimeässä takaatulevat erittäin usein vilkauttaa pitkiä, että täältä tullaan. Mielestäni hyvinkin järkevää ja kohteliasta. Samoiten välillä nuo hiljaa ajavat keskiviivan kerkot, jotka ajaa laput silmillä ei vain tajua että takana on joku, ellei vilkuta pitkiä. Toinen on töötin normaali käyttö, mikä täällä tuntuu usein olevan sanaton "haistavittu". Jos edessä ajava ei esim. huomaa vihreää valoa, niin pikku tööttäys on ihan paikallaan. Itse en sitä ota minään vittuiluna, vaan herätyksenä siihen että jotain tapahtuu/ pitäisi tapahtua. Monesti jos itse töräytät valoissa edessäolijalle, niin sieltä tulee keskaria tai mulkoilua. Miksi?
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Ohittamisen estäminen on kyllä syvältä. Mikä perintöosuus siinä menee jos joku ohittaa mut? Tai jos peräti useampi ajaa ohi. Ei voi ymmärtää. Siksi turvaväli, että aina mahtuu siihen eteen audi tai kaksikin. ![]() Joskus olen mielenkiinnosta selvittänyt omistajan, mutta en ole soitellut. Ootan vaan sitä tilannetta kun huonosti käyttäytyneen ajoneuvon omistaja tulee vaikka tarjoamaan firmalle jotain tavaraa tai palvelua. Jostain syystä homma ei sitten ihan etenekään ![]() Loppujen lopuksi olen havainnut, että mitä sitä turhia pultteja ottamaan liikenteessä. Maailmassa on paljon mielenkiintoisempaa askartelua aivoille ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eilen hitsasin pitkän tovin (noin tunnin)
aamulla silmät oli valolle arat et en voinut silmiä aukasta kymmeneen minuuttiin ![]() Sen lisäksi rälläkän kipinä oli palanut silmään kiinni joka terveys asemalla poistettiin joku ruoste arpi sinne jäi ![]() Tän päivän oon kulkenu puol sokeena ja tunkenu voiteita silmiin T puolisilmä Rohmo
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 | sampolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 11.02.2014 13:39 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |