Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.11.2004, 18:07
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Hauskaa on näköjään ollut <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

http://murobbs.muropaketti.com/

http://personal.inet.fi/koti/timo.virtanen/

Jaahas ja mites oliko Boggereista hyötyä vai ei. Eli kun katselee kuvia, niin molempia näkyi olevan mukana matkassa. Eli miten on jos laittaa tyyliin Jussilaisen ja KooPeen tojot samaan ränniin, niin kumpi etenee pidemmälle? Tehojahan molemmisssa on kai yhtä vähän??

....eikäku kauheet suunnitelmat miälessä, että jos tosiaan talvella herättelis sen Swamp Jumper bertan taas eloon, niin pitääkö tässä lähtee vielä rengas kaupoille, ku nyt ei oo muita ku kapeet (liian kapeet suolle) Q78 TSL:t siihen laittaa. 39,5" TSL:t löytyis kans, mut taitaa mennä liian isoiks. Joutus taas tekeen uudet etulokasuojat.........pitääkin kuitenkin mittailla, jos hommaiskin sit Alfasteriin uudet IROKit tilalle. 35" boggerit oli bertassa, mutta ku tuli tehtyä niistä Formula off renkaat, niin eihän niillä enään mihkään safarille tuu lähettyä.

Mitäs mietteitä, jos hankkis 36" IROKit tuollaiseen itä-naapuri ja muuhunki safari ajeluun? Onks oikeita kokemuksia??


No meni kyl osittain OT, mutta eihän siinä<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>


Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ultimate Adventure 2005 LaaLaa Tapahtumat 52 20.09.2011 12:42
Ultimate Adventure 2005? Tekniikka & Jutustelu 8 16.09.2005 12:47
4x4 Ultimate Adventure Tapahtumat 12 11.08.2004 20:58
millainen on 4x4 lehden ultimate adventure auto? Tekniikka & Jutustelu 18 03.07.2004 22:44
Combat Mission Screenshotteja Lars Computer Games 4 31.01.2004 23:17


Sivu luotu: 22:29 (GMT +2).