![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Mistä löytys 2001 vuosimallin kc:hen muovinen lavakaukalo ja karjarauta eteen? Mitä nää yleesä maksaa ja onko miten vaikee asentaa?
|
|
|||
|
|||
![]()
Alkaa olla nissunin runko ja korinkannakkeet vähitellen kunnossa, mitä nyt lavan kannakkeita täytyy vähän vielä veistellä. 75mm korotuspalatkin tuli tehtyä.
Mutta itse asiaan, ajattelin jättää edestä ja takaa vakio puskimet kokonaan pois, ja tehdä tilalle jämerämmät 3" putkesta. Kaipaisin kovasti visioita, millaisia ihmiset ovat tehneet? Muutamia kuvia olen jo foorumilta poiminut talteen. Ajatuksena on, että puskuri kestää myös hieman puskemista, eikä ole heti etukulma sisällä jos vähän parkkiksella nojailee :P |
|
|||
|
|||
![]()
Käykös d21 korisen etuperä vanhempaan (720) malliin, vai onko niissä paljonkin eroa??
|
|
|||
|
|||
![]() Lainattua tietoa...Lainaus:
Tuollasen tiedon sain eräältä, jolle tarjosin d21 korisen perää. Mut mikäli jaksaa värkätä jotain ni voihan tuonkin sinne laittaa. Ja mullahan on näitä etuperiä pihalla vielä 3kpl:tta (D21:sest). |
|
|||
|
|||
![]()
Ok. Kiitti tiedosta
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Onko kellään kokemusta vakio korkusen kc:n alla 31x10.5x15, kun itellä muuten ok mutta kun kääntää täysin linkkuun ni ruksittaa jossain? Renkaat ei ota kiinni mihinkään, ääni kuulostaa sille et jouset jumittas ja sit vapautuu ni rämähtää vähä? En usko et muuta haittaa mut typerälle kuulostaa tollane rutina...
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla sama ääni varsinkin joustoissa ku kääntyy rattilikussa, mulla ääni kuuluu ainaki kääntymisen rajottimista kun metalli metalli vastaa hankaa..
|
|
||||
|
||||
![]()
varaosahaku tai purkaamo haku vois olla ainakin, lavamuovi kaukalo jää kolareissa ehjiksi yleensä. patrolliin makso ihan uusi tehdastekonen rosteri valorauta 350e
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |