Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.06.2014, 19:59
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Viestit: 1.386
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
kuvankäsittely ohjelma?

pitäis yhdet kuvat saada suurennettua isommiksi, ilman että menee pikselimössöksi. kun ei viitsi tarrafirmalla maksaa lystistä 70€ tunti...

paint.net ehkä mahdollisesti, mutta pikselöityy siinäkin hieman, piacasa kokeilin, mutta en löytynyt suuresnnus kohtaa ainankaa nopealla kokeilulla
Tämä nyt riippuu myös siitä, että jos kuvat joita pitää suurentaa ovat viivapiirroksia kuten logot yleensä, niin homma on aika helppoa. Eli ne vektoroidaan, jollain sopivalla ohjelmalla. Yksi ilmainen ja ihan hyvä hommaan on Inkscape http://inkscape.org/en/ . Vaatii kyllä opettelua, mutta tällä on muutamat logot tullut väännettyä vanhoista valokopion kopioista digiaikaan... Vaatii kyllä aina säätämistä, mutta sen jälkeen on olemassa logo jota voi suurentaa tai pienentää ilman rasteroitumista. http://inkscape.org/doc/tracing/tutorial-tracing.html <- Tuossa tutoriaalia mistä suunnsta kannattaa homma aloittaa.

  #2  
Vanha 02.06.2014, 20:28
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014...62425_uu.shtml
onko joltain palstalaiselta viety uudenvuoden paukut?
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
  #3  
Vanha 02.06.2014, 20:58
Laikka Laikka ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.06.11
Sijainti: Luumäki
Viestit: 31
Perusasetus

vähän on taas naapurikylän toimintaa liioteltu... Ainakin kyseisessä osotteessa asuva henkilö sano että kellarissa oli ollu jokunen pötkö dynamiittiä.. mutta onhan sekin omatekonen pommi jos ne sitoo yhteen
__________________
Juuri kun luulet olevasi pohjalla, joku heittää sulle lapion.
  #4  
Vanha 02.06.2014, 20:59
NuuBeRi NuuBeRi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.12.09
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 134
Perusasetus

Onko kuinka vaarallista, jos kardaanissa on pientä epätasapainoa? Moottori jarrutuksessa 80-70 kmh pikkusen täryyttää, sen verran että juuri perseessään tuntee.
  #5  
Vanha 02.06.2014, 22:24
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Syö ristikot vähän tavallista nopeammin, ehkä. Jeepissä vapisi aina yli 80 vauhdissa eikä siitä viiteen vuoteen ollut haittaa.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
  #6  
Vanha 02.06.2014, 22:44
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Onks Oras-merkkisest suihkusekoittajast olemas joku neekerimalli?

Naiset valitti, et suihku ei mene kiinni... Menin kattoo ni samantien ampu käyttöventtiilin nupin mäkeen kaikkine rojuineen!

Mitään mekaanista lukitusta paketin kasassa pysymiseen en oo onnistunut paikantamaan.
Pyhä henki ja O-rengas ainoastaan, venttiilin levytkin on muovia.

Edit: vitutuksen hieman laannuttua ja hyvässä valossa tutkittuna selvisi, että toi on tosiaan kestänyt läjässä o-renkaalla ja pyhällä hengellä...

Murtumat on tult aikoja sitten, o-renkaalla kuitenkin päälle 3mm leveä alue missä on vastapintaa kiillottanut, eikä renkaan paksuus ole kuin puolet siitä...
__________________
RUMARACING Esla T4

Viimeksi muokannut Reetu : 02.06.2014 23:29
  #7  
Vanha 03.06.2014, 07:45
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 4.108
Unhappy

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Reetu Näytä viesti
Onks Oras-merkkisest suihkusekoittajast olemas joku neekerimalli?
Ei kai, laatu on vain nykyään paskempaa, niissäkin.

Meillä tuossa nykyisessä kämpässä pelottavan oloiset Oras muovirimpulat, eivätkä ole sieltä halvimmasta päästä.
  #8  
Vanha 03.06.2014, 08:16
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Joo tuos on ment poikki koko käyttöventtiili. Kiva kaivaa lopputumppi pihalle...

Joutuu varmaan murustamaan holkin koloonsa, tuskin jenkaa saa pyörähtämään.


Antaa asian tekeytyä... Kehtaa alkaa tappelemaan sitä irti, enneku näkee tuoks kiinteistön omistaja kaupast käyttöventtiilin, koko sekoittajan vai ei mitään.
__________________
RUMARACING Esla T4
  #9  
Vanha 03.06.2014, 09:50
NuuBeRi NuuBeRi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.12.09
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 134
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Syö ristikot vähän tavallista nopeammin, ehkä. Jeepissä vapisi aina yli 80 vauhdissa eikä siitä viiteen vuoteen ollut haittaa.
No enpä sitte taida hätäillä den tasa painottamisen kanssa. Massaahan tuossa kartaanissa on reilu 20kg. Putki 5mm seinämällä.
  #10  
Vanha 03.06.2014, 18:44
vellihousu:n Avatar
vellihousu vellihousu ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 26.01.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 646
Perusasetus

Mietin tässä että miksi minä olen suuri rikollinen ja luonnontuhoaja kun lämmitän kämppäni sähköllä? Samaan aikaan sähköautolla ajava hippi pelastaa maailman ja on hyvä ihminen.
Ilmeisesti sähköyhtiöt näkee milloin autoja lataillaan, niin hankaa kissaa piuhan toisessa päässä...?
  #11  
Vanha 03.06.2014, 19:51
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vellihousu Näytä viesti
Mietin tässä että miksi minä olen suuri rikollinen ja luonnontuhoaja kun lämmitän kämppäni sähköllä? Samaan aikaan sähköautolla ajava hippi pelastaa maailman ja on hyvä ihminen.
Ilmeisesti sähköyhtiöt näkee milloin autoja lataillaan, niin hankaa kissaa piuhan toisessa päässä...?
Sinänsä hyvä kysymys mutta kyse on siirtymisestä energiatehokkaampaan vaihtoehtoon kummassakin tapauksessa: autoissa siirtyminen fossiilisesta polttoaineesta (bensa / diesel) sähköön ja talon lämmityksessä sähköstä vaikka maalämpöön ja/tai aurinkolämpöön. Molemmat ovat luonnon (ja lompakon) kannalta hyviä ratkaisuja.
__________________
Tumpula Racing Team
  #12  
Vanha 04.06.2014, 18:52
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vellihousu Näytä viesti
Mietin tässä että miksi minä olen suuri rikollinen ja luonnontuhoaja kun lämmitän kämppäni sähköllä? Samaan aikaan sähköautolla ajava hippi pelastaa maailman ja on hyvä ihminen.
Ilmeisesti sähköyhtiöt näkee milloin autoja lataillaan, niin hankaa kissaa piuhan toisessa päässä...?
No ethän sinä mikään luonnontuhoaja ole, johan Virheä ministeri hallituksen avulla on ajanut asiat ympäristöystävälliselle ja kestävälle mallille kun kaikki voimalat polttaa sitä ihanan ympäristöystävällistä kivihiiltä niiden halattavien puiden sijaan... Ja suotkin säästyy kauhealta kapitalistiselta riistolta tiedostavien kaupunkilaisten levähdyspaikoiksi
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol kysy/vastaa jubet Tekniikka & Jutustelu 1806 24.10.2024 21:23
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! SuurSyömäri Chit-Chat 2193 01.01.2014 17:02
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! SuurSyömäri Chit-Chat 1015 03.01.2013 18:46
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55
mitä tehä patrollille ku ei käänny?? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 21.03.2011 16:41


Sivu luotu: 21:47 (GMT +2).