![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() On vissiin eka LR-osa joka tuntuu kalliille, tai toka, jos hankkimatta jäänyt Rangen ABS-anturi lasketaan (nyt näitä on kolme joutilasta jos joku tarttee). Miten itussa tollanen metallinpala voikin maksaa £260? Kiitoksia Racingrabbit ja baxxter hyvistä vastauksista, kyselen laalaalta ekana, ja jos ei oo niin tilaan sitten yrmistä. -Paavo
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ihan aiheeseen liittymätät, mutta kun nuo kyseessä olevat Saliburyn akselit on käsittääkseni Danan sukulaisia, niin onko toi Defendirin tuonnäköinen perä jokseenkin sama kapistus kuin Dana44?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
LR Salisbury on dana 60 variantti.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eiku Dana60, vetarit on ohuemmat. Paksuimmat dana60 vetarit ei mahdu roverin navasta läpi, pultit on eri kierteillä jne hankaluuksia on jos tahtoo osia sekottaa.
__________________
Harbor Cruisers |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Edittiä: amatimies ehti ensin... ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ok.. no toisaalta ihan järkeenkäypää, koska onhan noissa isommissa Defeissä kuitenkin varsin reilu kantavuus taka-akselilla. Toisinsanoen vetareita lukuunottamatta tuon pitäisi olla kohtuu kestävä akseli
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Kuinka suoraan tollanen salisbury menis rangen alle? Tukivarsien kiinnikkeet/mitat, ja pinjonin pituus (-> kardaanin pituus) ja kardaanin laippa jne.?
Jarrut pitäis tietty vaihtaa, onko tuohon jotain helppoa levykonversiota? |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Verrattuna "Rover" perään (RRC/Disco1/Defe90) Tukivarsien kiinnikkeet/mitat samat,leveys sama Kardaanin laippa sama,pinioni hieman pidempi -> kardaani lyhempi Saa suoraan myös levyjarrullisena (90-luvun alusta eteenpäin levyjarrullisia) Viimeksi muokannut Racingrabbit : 03.06.2014 05:12 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kardaani tosiaan on pakko lyhentää. Jousilautanen ehkä eri, mutta aika pieni murhe?
__________________
Harbor Cruisers |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Kysytäänpä nyt tässä samalla kun liippaa likeltä asiaa. Onko noissa erimallisissa keskipalloissa eroa liikevaroissa tms. merkittävästi kun on säädettävää ja ei-säädettävää mallia? Muita nivelvaihtoehtoja? Pitäis Toisenmerkkiset akselit sovitella roveriin ja samallahan nuitakin juttuja hollais kohdalleen niin ei tarvi moneen kertaan tehdä samaa paikkaa. Yhden toteutuksen olen nähnyt että keskelle oli laitettu uniball nivel mutta tässä tapauksessa kyseessä ei ollut tieliikenteessä oleva auto.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty JYTKY LR Defender 110 salisbury(ehkä dana 60) murikan panssari. Kuvat lisätty. | ranke | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 17.10.2012 14:05 |
Myyty Salisbury 4HA taka-akseli + Powr-Lok, Volvo Valp | kany | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 30.07.2011 20:11 |
Ostettu Salisbury taka-akseli | Racingrabbit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.01.2011 21:13 |
LR S3 -1975 jakolaatikon takavedon puoleinen akselin tiiviste? | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.07.2009 22:16 |
Ostetaan O:LR series takakardaani 109 salisbury | hietsu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.01.2009 15:52 |