Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.05.2014, 22:35
Turbo Isuzu:n Avatar
Turbo Isuzu Turbo Isuzu ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 19.10.11
Sijainti: Jämsänkoski
Viestit: 695
Perusasetus

Karjalaa lipikoitu naaman jo vähintään riittävädsti.. joutas sängyn pohjalle jo.

  #2  
Vanha 31.05.2014, 00:23
TsKo TsKo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.05.09
Sijainti: Loppi
Viestit: 208
Perusasetus

No näin iltavuoron päätteeksi raapasin postipaten tuoman alppinen soittimen jeepin kojetauluun ja muutamat kohvit naamariin tässä sivussa
__________________
-95 Dodge Ram 2500 4x4 5.9cummins td
-Miekka ja nakki risa polkupyörä kuskista ainakin tulee neliveto jossainkohtaa iltaa
  #3  
Vanha 31.05.2014, 05:21
-Jarkko-:n Avatar
-Jarkko- -Jarkko- ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.08
Sijainti: Ruokolahti
Viestit: 2.269
Perusasetus

Onkos se kello jo paljon vai vähän..?+ Jos vaihtais pikkuhiljaa votkan kahviin ni ei menis koko päivä ihan haaskuuksiin vaikka vapaata onkin...
  #4  
Vanha 31.05.2014, 22:10
Ooppeli:n Avatar
Ooppeli Ooppeli ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 1.110
Perusasetus

Grilli katoksessa karhua ja eilinen parasta ennen pauhaa.
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day"
  #5  
Vanha 31.05.2014, 22:50
TsKo TsKo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 02.05.09
Sijainti: Loppi
Viestit: 208
Perusasetus

Tallissa olvia ja se samainen parasta ennen...
__________________
-95 Dodge Ram 2500 4x4 5.9cummins td
-Miekka ja nakki risa polkupyörä kuskista ainakin tulee neliveto jossainkohtaa iltaa
  #6  
Vanha 31.05.2014, 23:13
Hanna:n Avatar
Hanna Hanna ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 01.05.11
Sijainti: Imatra
Viestit: 673
Perusasetus

Aika rauhallista on biitsillä...
  #7  
Vanha 07.06.2014, 17:10
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Ekat savut ja lonkeroa.

__________________
HJ61
MMC
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LADOGA 31.5-8.6.2014 HaKu Tapahtumat 168 10.12.2014 18:44
2014 hj 60/61 Chit-Chat 17 01.01.2014 04:09
Kelekkakausi 2013-2014 Joske Chit-Chat 12 31.12.2013 15:06
KULMAKORVEN AJOPÄIVÄT 2014 Kulmakorpi Tapahtumat 0 29.12.2013 20:09
Ladoga 2014 HaKu Tapahtumat 0 23.09.2013 15:07


Sivu luotu: 03:24 (GMT +2).