![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tässä muutamia: Aloita suunnittelu ajoissa. Ensi vuoden Warn Trophy on jo hautumassa. Kartoita resurssit eli porukka ja maat ja mahdolliset sponsorit. Tämä on ehdottomasti kaikkein tärkein. Mikäli ylimitoitat resurssit niin koko homma kusee tai jää yhden henkilön harteille. Budjetti: Paljonko autoja odotat kilpailuun? Hae tarvittavat luvat ja vakuutukset. Hanki täydellinen ja varmatoiminen mobiilitoimisto: Kisaa edeltäneenä iltana otettiin noin 1500 kopiota. Tee normaali projektisuunnitelma: kuka tekee, mitä tekee, milloin tekee. Jos meinaat samantyyppistä kuin Warn Trophy niin noin 5-10 kaveria melkein viikoksi kisapaikalle valmisteluihin ja muutama vkl ennen kisoja. Rastien suunnittelu: haastetta joka luokalle. Edellisissä kirjoituksissa on esitetty hyviä asioita ja ajatuksia ja muutamiin kommentteihin vastauksia: Kisakansiossa oli kaikki tarvittava materiaali. Jos vain joskus joku lukisikin sen läpi. Jos jokin asia oli jäänyt pois mielestänne niin kisaorganisaatiolle infoa ja asia korjataan. Katsastussysteemiin tulee muutos. Tästä asiasta olikin jo aikaisemmin puhetta. Nyt liian moni autokunta jätti katsastuksen viimeiselle tunnille. Kaikkien rastien kyltit oli asetettu ns. oikein päin eli oletettuun tulosuuntaan päin mutta mikään ei tietysti takaa että ne pysyvät koskemattomina kilpailun ajan... Nuotiopaikat on hyviä eli ns. makkararasteja mutta se vaatii valvontaa = resursseja. Kukas korvaa kun maanomistajan tikut palaa? Jouduin yöllä pyytämään jopa maanomistajaa olemaan sytyttämättä nuotiota omalle maalleen. Jos auton polttoainetankin korkki on falskannut ja maassa on bensaa ja joku pistää tupakiks ja heittää natsan... Tämä voi tuntua pilkun...lta mutta turvallisuus ennen kaikkea että saadaan seuraavinakin vuosina järkätä kisoja. Tehtävärastejakin tekisi mielellään vaikka kuinka paljon mutta resurssit on edelleen rajalliset. Rasteja oli aikaisemmin mutta ne sitoivat niin paljon porukkaa. Omalla autolla meno rastien lähelle ei valitettavasti taida onnistua. Jos siellä on kilpailijoiden lisäksi katsojien autoja niin sillisalaatti on valmis. Sen jälkeen kukaan ei pääse eteen eikä taakse päin. Osallistumismaksusta sen verran että jos joku keksii tavan tehdä tätä halvemmalla niin säästynyt summa käytetään takuulla lyhentämättömänä kilpailijoiden maksun alentamiseen. Ideoita otetaan vastaan mielellään. Muutenkin kaikki kehitysehdotukset otetaan ilolla vastaan. Toivottavasti kilpailijat ovat täyttäneet palautelaput ja mm. esillä olleet asiat on raapustettu paperille. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suunnistuskisojen rastien jako sähköisenä, vai ei? | JERKKU | Tapahtumat | 18 | 07.08.2007 19:13 |
Suunnistuskisojen sääntö äänestys! | hector | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 20.12.2005 14:32 |