![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() näkyypä olevan kotokylänmies ite hevostensa kanssa paikalla.. ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Onko nuilla hepoilla "seisonta jarru" päällä nuissa kuvissa? Ihan ku etuset ois remmillä yhessä?
|
|
||||
|
||||
![]()
Se on tasauspyörästön lukko...
|
|||
|
|||
![]()
Sopisi kyllä aiheeseen mikä vituttaa...
Kuvaa tämän hetken työmaalta... Ja ei, se ei ole palstan reuna...
|
||||
|
||||
![]()
Tuo homma vaatii lehmän hermoja
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ei oo juurikaan lennelly jossei itse heitä. Muuten niitä kyllä saa kantaa repulla, kivikkokangasta ja syväaurattu...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nuo auratut pohjat kyl perseestä, varsinkin jos paljon kuusenturria alla.. Kipinäsuihkua riittää ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() mikä sulla on tuossa tekeillä ? energiapuuhakkuulta vaikuttaa, mutta voisi mänty eh:kin ?
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Periaatteessa tehdään normaalia EH:ta mutta tehdään huonoista myös karsittua hakerankaa. Alamittaisiin ei olisi oikein kuulemma varaa koskea... Jottei aivan mene itkuksi niin laitetaan kuva talvelta kun koin hetkellisesti työn iloa ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos ei energiaa tuollaisesta kohteesta kerättäisi, olisi ennakkoraivaus kaikin puolin järkevää. Työ olisi motomiehelle huomattavasti nopeampaa ja mielekkäämpää.. jälkikin jäisi paremmaksi, kun jäljelle jäävä metsä säästyisi monelta pilkolta. Toisaalta tuollaiselta leimikolta sitä energiaakin irtoaa.. |
|
||||
|
||||
![]() Huh
Eikö koneen arvonaleminen tule jo kalliimmaksi kun tunteja tulee... Ja palkat päälle... Raivurilla vaan nurin ja maatumaan? Ei ymmärrä...
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Turbo topicci | Mappe | Tekniikka & Jutustelu | 165 | 26.09.2016 18:31 |
Mystinen vika samuraissa | JoniS | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.09.2011 11:26 |
Rangen mystinen käyntihäiriö | rangemies | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 24.09.2010 12:44 |
Mystinen ABS-vika | rhm | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.08.2009 19:41 |
Banaani - mystinen herkku | mikk0 | Cooking & Food | 0 | 16.05.2002 12:54 |