![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Mä olen itse aloittanut Seculta yli 15v sitten ja silloin jäi hyvä fiilis ko. firmasta. Nykyään turva-alalla kilpailu on kovaa ja ainoastaan hinta ratkaisee. Mä sain hetki sitten lopputilin toiselta isolta turvayritykseltä. Lopputili tuli sairaslomalla ilman yt-neuvotteluja. Sitten alkoi taistelu sisällä olevista lomakorvauksista yms. Ovat maksaneet jo useita kertoja pienen osan kun on asianajajalla uhkaillut. (nyt muutenkin menossa oikeuteen) Naurattaa vaan kun on selvästi sellaista kokeilua, että kokeillaan huomaako se nyt puuttuvia rahoja ja maksetaan sitten jos se huomauttaa.
|
||||
|
||||
![]()
ja tämä on se asia mikä alalla vituttaa eniten, nolla arvostus kokemukselle...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() Joskus oikein hävetti lähettää vaativaan kohteeseen ihan uusi kaveri. Periaatteessa silloin asiakas ei saanut muuta kuin uniformun...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ei työpaikan vaihto sinänsä haittaa, on käyty jo kaikki isot firmat läpi.. pitää vissiin aloittaa uudestaan kierros. Se on vain se hetki kun istut penkillä kun koulupoika ja sua haastattelee kaveri jolla puolet vähemmän kokemusta, tarjoaa samalla 60h sopparia.
|
||||
|
||||
![]()
Turva- alan isoimpia ongelmia on työntekijäpuolella kunnollisen järjestäytymisen puute ja se, että uusia saa aina tilalle. Ts. työnantajat voi lähes mielin määrin kusettaa ja pompottaa, ne jotka alkaa hankaliksi (eli vaatii itselleen/ ryhmälleen työehtosopimuksen mukaisia palkkoja, yms.) saa helposti lähteä ja saa myös äkkiä vaikean ihmisen maineen alalla -> ei töitä. Käy äkkiä niin, että ammattitaitoiset joko vain joutuu nielemään sen paskan ja aina firmaa vaihtaessa oletkin yht' äkkiä "uusi ja huono työntekijä" (ainakin työnantajan mielestä), tai sitten vain täytyy etsiä kokonaan toisen alan töitä. Ne jotka jää, niin sitten vielä pitäisi kouluttaa itse uutena työntekijänä uudet univormuripustimet niihin hommiin koska kuitenkin työnantaja tietää että osaat asiat joten sinunhan tulee osaltasi sitten ohjata ja opastaa. Hienoa meininkiä..
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]()
kannatta perustaa firma päivääkään en ole ollu työttömänä ikinä vuodesta 1999 lähtien.
työ aika on vapaampi. palkan määrittää ahkeruus.+ oman firman edut. |
|
|||
|
|||
![]()
tai sitten etsii sellaisesta firmasta töitä, joka tekee niitä hommia joita itse haluaisi tehdä. Sitten voi kysyä palkkaa kokemuksen perusteella, jos ei kelpaa ni sitten on keksittävä kyllä jotain muuta.
myös komppaan aikaisempaa viestiä^^
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Jos itse keksisin missä sellaisessa olen helvetin hyvä, ettei tarvi olla rahaa heti miljoonaa sijoittaa, niin voisin kanssa ruveta yrittäjäksi. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Uutta rengasdirektiiviä pukkaa päälle | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 52 | 03.03.2014 19:56 |
Keikkaa pukkaa | pkarlstedt | Chit-Chat | 0 | 25.06.2009 23:27 |
Lamaa pukkaa | Ex_inkkari | Chit-Chat | 94 | 08.06.2009 20:50 |
Sähkövikaa pukkaa | Jussi | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 26.06.2002 15:18 |
PC-SuperStoressa alkaa YT neuvottelut | bono | Business | 0 | 31.05.2002 09:48 |