Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.05.2014, 23:39
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.247
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti

Coiloverit sinällään paras, mutta niissäkin on omat juttunsa että ne saa kunnolla toimimaan. Sanoisin että jos ei coilovereista ole kokemusta ennestään, niin lähes varmasti joutuu säätöjä hakemaan jonkin aikaa, ja voi mennä muutamat jouset ennenkuin löytyy sopiva kombinaatio (varsinkin jos ottaa jouset dual rate tai triple rate pakettina että saa vähän progressiota jousitukseen).
Tästä uskallan olla eri mieltä, riittää että tilaa tolpat asiantuntevasta paikasta. Kertoo heille millaiseen autoon, millaisilla renkailla, akseleilla, jousitettu/jousittamaton massa, kokonaismassa, ajotarkoituksen, omat mietymykset jne jne, niin kyllä he osaavat myydä hyvät ja toimivat coil over tolpat. Tai ainakin itse näin onnistuin aikoinaan(2006?), kauppa oli www.polyperformance.com ja S-A-W:n 12" dual rate racerunnerit tuli suskaan eteen, lisäsäiliöillä ja tehdasasetus vaimennuksilla. Toimivat älyttömän hyvin suskassa ja parasta oli niiden asennuksen helppous, ei tarvinut miettiä kompromissejä iskari/jousi sijoittelun kanssa. Oikeastaan ainoa harmitus oli, että ei ollut varaa ostaa niitä myös taakse.

__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.05.2014, 23:56
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Nojuu, kyllä noilla oikeilla tarvittavilla tiedoilla saa periaatteessa hyvän setin. Mitä paremmin pystyy antamaan esitiedot myös sen mukaan millaista alustaa haluaa vaimennusominaisuuksiltaan ja millä tavalla yleensä ajaa, sitä lähemmäs varmasti pääsee heti. Säätövaraahan kunnon coilovereissa on, eli harvemmin oikein annetuilla esitiedoilla pahasti mennään pieleen, mutta hienosäätöä vaimennukseen voi hyvinkin vaatia ja mahdollisesti jousen/ jousien vaihtoa. Mutta säädettävän alustan hyvä puoli on juuri se, että sitä voi tiettyyn rajaan saakka säätää ja saada siitä juuri haluamansa. Vain kuljettaja itse tietää täsmälleen mitä hakee
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään MB Geen tukivarret eteen+taakse AriW O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 02.04.2014 19:23
Ostetaan Gen1 pajeroon aurinkolippa eteen ja taakse. JKH84 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 28.08.2013 15:36
Myydään / Vaihdetaan Mistä BJ40 Lokasuojat eteen ja taakse? ana-73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.01.2013 21:27
Paremmat renkaat eteen vai taakse offiautossa sekä kuluneen renkaan asennus suunta tume_81 Tekniikka & Jutustelu 5 20.10.2012 22:14
Ostettu Pitkään patrolliin lukkoa eteen ja taakse. Rompe1 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 12.02.2009 08:38


Sivu luotu: 16:35 (GMT +2).