![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Ihan palkkatyön puolesta tulee pelattua noiden kanssa paljonkin eikä oikeen ole moitittavaa. Ja homma toimii kun apua saa suomeksi ja HETI.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
D/D yleisyyteen selitys löytyy hintalapusta...
Sama homma vähän kuin autoissa, kaksi eri merkkistä vastaavaa tuotetta ja eri hintataso. Volvo vs. Hyundai jne...
__________________
RUMARACING Esla T4 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Volvoja tässä on katteltu mutta kuopion ukko tyrkytti tommosta 7t pitkäterästä vm09 doosania. Ei kyllä oikein sytytä kun nuo kaik muut on volvoja ja niissähän nyt vaan ei ole vikoja! Doosani olis kyllä varustettu tiltillä jo valmiiks ja volvoa saa samalla rahalla pelkän koneen ilman varusteita!
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
On niitä vikoja Vulvassakin...
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
On, ihan samalla lailla kuin muissakin. Ja joitain sellaisia mitä en ole muissa kuullutkaan...
Woodookoneissa oli ainakin taannoin melko onneton vakioalusta, nelosen ketjut yli viistoistatonnisessakin. Aika lyhytikäinen ratkaistu maasto-olosuhteissa jos ei muutenkin.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuntimäärät tietty vaikuttaa houkuttelevuuteen valinnassa. Reilut tunnit, niin tilttieron arvo kapenee.. Ja siinä ajateltu pelkästään jälkimarkkina-arvoa.
__________________
RUMARACING Esla T4 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
niin ja miks niitä doosaneita ei ole vaihtorivissä ja volvoja on? toki onhan volvoja varmaan myyty enemmän, mutta silti olisko doosanit vielä töissä, eikä vaihtoiässä
![]()
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Doosan on merkkinä vielä niin tuore, woodoita on jo vaihtokoneenakin.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Meillä on murskalla 340 Doosani, 25000 tuntia alakaa olla mittarissa ja vielä mennään.. Harvinaisen hyvä noin niinku Korealaiseksi(?), huoltoahan tuo vaatii niinku muutki. Positiivisena puolena pitää kyllä sanoa, ettei tuossa ole sähköjen kanssa ollu mitään ongelmia. Säästää konetta paljon kyllä kun vehkeet pyörii 24/7, ei tule turhia kylmäkäynnistyksiä.
Volvohan on Pirkka-kaivinkone, Samsungin kopio (tai sitten toisinpäin miten vain), en kuitenkaan vertais Volvon pyöräkoneisiin noin niinku laadullisesti. Ainaki uutena kuitenki ihan käteensopiva vehe, 460CL on tämä kyseinen yksilö mistä kokemusta. Kaikilla merkeillä tulee ulos maanantaikappaleita, vähän tuurissaan mitä sattuu saamaan. Vähän ehkä epäilisikin jos oikein vähillä tunneilla jo vaihossa.. |