![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
to työmaalla näkyi mestari joka käski pois työmaalta ja palaamaan vasta ensi viikolla. oli nimittäin suojalasit huonosti päässä
|
|
|
||||
|
||||
|
Oho. Alkavat tormistautua noiden suojien ja muun työturvallisuus asioiden kanssa.. ei mene niinkuin siinä radiomainoksessa "vai mitä, kolmisormi-rape"!! Heh. Huvittaa se mainos joka kerta..
|
||||
|
||||
|
Juu meillä on sama homma noiden turvallisuus juttujen kanssa (Skanska Infra). Jos ei oo varusteet kunnossa, niin kuvio menee: suullinen huomautus->kirjallinen huomautus ja sakko-> vittuun työmaalta. Ja kun mä oon työsuojeluvaltuutettu, niin mun pitää noita kyttäillä. Ja sen mä teen "todella" innokkaasti
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
melkein joka tauolla oli jonkilaista palaveria työmaan vaaratekijöistä ei siihen mun mielestä mitään palaveria tarvi riittää, kun jokainen joka menee töihin kattoo sitä ennen peiliin niin siellä se vaaratekijä on ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
|
Ai moinen viikko on. Rip. maamiehet jotka hautaantui monttuun tänään.. Ei tainut kaikki mennä "sääntöjen" mukaan.. :/
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
huono vitsi tuos on se et säästyy hautaus kulut ku poijjaat on jo montussa. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
![]() Olipahan perseestä toi montun sortuminen. Tullut itsekkin tullut montuista mitattua. Ja harvoin on ollut montun seinät tuettu tai viistetty 45 asteen kulmaan. Ei siinä paljoa pysty tekemään kun kaivanto sortuu. Toivotaan että tästä seuraa jotain hyvääkin, ja jatkossa montut alkaa olemaan asianmukaisessa kunnossa. |
|
|
||||
|
||||
|
Skanskan työmaalla olin 3 pitkää päivää turaamassa ja ne tykkäs miusta enemmän maski päässä kuin suojalasit+kypärä, ei tullu juur käytettyä kumpaakaan mut mestaa riitti.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| SJ oikeissa töissä | MuumiPappa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.02.2010 18:34 |
| Mihin olet ollut/olet koukussa? | Skorpioni | Chit-Chat | 14 | 09.03.2008 22:41 |
| Töissä on mahtavaa | Ex_inkkari | Chit-Chat | 24 | 10.04.2005 21:29 |
| Töissä väiteltyä ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.09.2004 16:18 |
| Uudenvuoden yö töissä | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.01.2004 10:17 |