![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Mites YJ:n lasi?? Amerikan Joen mielestä reikä on samankokoinen, YJ:n lasi kuitenkin hieman isompi ja YJ:n tiiviste vain kapeampi et pitäis sopia samaan reikään...
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
tämä pitää selvittää. Ja tuo mun kikotin on vm86 joten leima pitäis löytyä.... Pikaisella googlella väite pitää paikkansa. Varaosa numerot on tosin eri mutta itse lasin mitta pitäisi olla sama?! Pitää kysellä sitä lasia ja miettiä sitten tiivistettä siinä samalla pitäis päästä melkein hiplaan jossain että missään tiiviste pinnoissa ei tule mitään ylitse pääsemätöntä Tosin saahan sen vaikka liimattua paikalleen jos vaan saa jonkin näköisen fiksun tiivisteen vaikka tarvike nauhoista siihen... Mutta koitan keretä vielä tekemään soitto kierroksen noihin edellä mainittuihin liikkeisiin. Jenkeissä ebayssä tuo ei paljoa maksa 89-110$ mutta en tieä kuinka sen rahdituksen kanssa on vaikka onhan siinä vakuutus mutta kuitenkin.... Viimeksi muokannut SoSo : 07.05.2014 19:54 |
|
|||
|
|||
![]()
Näin mä jostain foorumilta tänään lueskelin, tuli vaan kysyttyä tota lasia kun elämäntöikseni niitä hankin meille töihin, tunsi niidenkin lista cj lasin, mut ei ollut eikä helpolla osannu kertoa kauanko menis saada...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
tuulilasin vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.11.2012 20:02 | |
tarrojen teettäminen. | Chit-Chat | 7 | 08.03.2008 21:46 | |
Etu-kardaanin teettäminen ?? | Borg | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2007 18:28 |
Tehostajanletkut teettäminen JKL | hietsu | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 30.08.2005 22:00 |
Puslien teettäminen !!! | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 25.04.2005 19:24 |