![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tämä kiinnostaa minuakin. Just toisaalla kauhistelin pari vuotta vanhan kärryn rengasta joka oli jo ihanpahka. Kiinankumi, päälirengas ihan harsoa ja sisuskumi puhki. "Laakeri" sökö. Aisat ja kuuppa ok mutta luvattoman huono esitys +80e kärryksi. Tämä oli joku S-ryhmän kaupasta ostettu. Parista kaupasta katellut kumeja mutta samaa "china"-rengasta vaan myydään.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Eikös tuolla pilipaliteemassa ollut niitä "kovia" kottikärryn pyöriä.. jotain polyuretaani pashaa se "kumi" oli.. pienemässä koossa ainaki venetrailerissa kestänyt jo +5vuotta.. keltainen oli väriltään jos sillä merkitystä..
__________________
puukko 2 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuohon Masain tankki vertaukseen: Alun juuri ensin hommattiin siihen "hitusen" raskaaseen olivinvihreään kärryyn jonka kylkeen tuli joskus tehtyä sapluunalla: PzKpfw. Ja siinä nuo hyväksi todettiin ja kaikkiin vaihdettiin. Mutta jos joku keksii mikä olisi jäykkä ja kohtuullisen kevyt peruskärry, niin vinkkejä täälläkin mieluusti otetaan vastaan. Tuntuu että monet muuten ookoo peruskärryt ovat pilattu älyvapailla liitoksilla, että mahtuisivat pienempään myyntipakkaukseen! |