![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
äkkiseltään tuntuis järkevältä jos istuisit itse siinä auton keskellä ja motti olis edessä tai takana. samallahan siitä kannattaa tehdä sellanen että voit trial kisoihin sillä mennä, tuskin se niin paljoo kalliimmaks tulee ?? vai tuleeko , ei tietoo ?
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Niin mutta ajattelin sen siten että kun se motti tulee keskelle niin painojakaumakin on aika tasaväkinen
niin no eihän se kyllä se kisahommakaan huono idea ole, yritin etsiä protoluokan minimi painoa mutta ei löytynyt? Tämmösellähän ei kyllä siinä luokassa pärjää mitenkään mutta kokemusta tulis tuosta rakentamisesta ja sitten jos auto joskus valmistuu niin itse kisaamisesta jos siitä tekee sääntö määräisen
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Renkaista mielipiteitä? | Eräjore | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 16.09.2013 13:32 |
| Ostetaan pikku nosturi pikku kuorma-autoon | poiu | O/M/V Muut | 0 | 06.09.2013 05:34 |
| Myyty susuki /toyota /? häkkyrä | hiluvitkutin | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 07.10.2011 15:45 |
| mielipiteitä cuulerista | jv | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 21.10.2008 05:24 |
| mielipiteitä renkaista??? | maako | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.07.2005 08:27 |