![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Kun ostaa maastoauton, ei tarvitse katua |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nuo ahtimet on kyllä suurta kusetusta. Kaks tahtinen kone kun toimii hiukan eri periaatteella kuin nelari...
![]()
__________________
-Pauli- |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Leikkiahtimista en tiedä mutta kyllä oikeilla ahtimilla 2t ahtaminen onnistuu.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Toi ahtamistouhu ei kai skaalaudu kunnolla tai sitte noissa on jotain perustavaalaatua oleva ongelma rakenteissa. Jossain oli testissä kokeiltuna kaksikin tuollaista pikkuhyrrää samassa moottorissa ja parhaimmillaan teho ei laskenut paljoa
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Vaan ei sitä ihan perinteistä 2t moottoria ahdeta. Täytyy olla hieman erilainen 2t kone jossa pakopuoli hoidetaan venttiilillä eikä männän ohjaamana.
Tai no, tokihan sitä perinteistäkin 2t konetta voi koettaa ahtaa, en nyt vaan itse oikein keksi kuinka se toimis, kun paineethan karkaa pakoputkeen ja jarruttavat mäntää enemmän sen mennessä alaspäin. http://en.wikipedia.org/wiki/Two-str...flow-scavenged Offtopickiksi menee taas.
__________________
"If in doubt - flat out" ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
-Pauli- |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän otti aikansa saada osia taas vaihteeksi, Itellan uusien täyspaskojen järjestelyjen vuoksi, mutta kaikki nippelit kotiutui vihdoin, ja sain tehtyä tuon etuakseliston kuntoon!
![]() Kokovertailua perinteisen M3 pallonivelen ja M2 kokoisen välillä. Kakkosen reikä täytyi saada suurennettua milliä isommaksi, joten täytyi purkaa mokomat kappaleiksi että pääsi poraamaan. Tämöiset niistä sitten syntyi. Päät porasin ja kierteytin myös M2-->M2.5. Eloksointi oli onneksi tosi ohut, joten pikkuisen viilaamalla sai sinisen värin pois, ja samalla hiukan "kärsineen" lookin niveliin. Kardaanin suoja vihdoin maalattuna, ja nivelet paikoillaan. Ja sitten pääsikin laittamaan koko systeemin kasaan, ja vähän jännitti kun en ollut mitään kunnollisia koesovituksia ennen maalausta tehnyt, mutta kyllähän se onneksi sinne paikoilleen sopi, ja jopa toimiikin vaikka vääntelee akselia mihin asentoon tahansa. ![]() Alapuolelta katsottuna... Ja vähän sivultakin... Vähän sumea kuva, kun ei meinannut puhelin mahtua tuonne mitenkään että olisi saanut kunnon kuvan koko systeemistä kerralla. No onhan se suunnilleen scalen näköinen kötöstys... Tuo vihreiden sävyero ei paljaalla silmällä juurikaan erotu, vaikka kuvassa näkyykin selvästi. Ja lopuksi vielä kokonaiskuvaa koko roskasta maalatun akselin kanssa. Taka-akselikin on jo työn alla, joten toivon mukaan saa tämän homman pian valmiiksi, niin pääsee raapimaan päätä pakosarjaprojektin kanssa... ![]()
__________________
-Pauli- |
![]() |
Luokat |
1:8, grave digger, monster truck, monsteri, rc |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
I Spit on Your Grave (2010) [elokuva] | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 2 | 11.03.2011 11:12 |
Mud Digger | Repro | Maasturiprojektit | 31 | 12.01.2011 22:26 |
Brave digger | panzer | Maasturiprojektit | 23 | 24.02.2010 21:54 |