![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Ja mukavaa kuulla että mielenkiinto riitti lukea koko ketju läpi. Onhan tässä jo melkein kolmen vuoden edestä juttua! ![]() ![]() Tänään puuhastelin taas vähäsen, ja porailin ja kierteytin osiin reiät palloniveliä varten jo valmiiksi, ja vähän mallasinkin M3 niveliä samalla. Nyt on siis tulossa M2 kokoiset nivelet, joihin toivon mukaan saan tehtyä M2.5 kierteen, kun suunnitelmat muuttui puolella millillä. ![]() No, jotenkin noin ne tulevatkin nivelet siihen istuu. Näihinkin porasin ja kierteytin reiät, sekä maalasinkin jo vähän. Lakkaan ne vielä huomenna, ja maalaan tuosta toisesta vielä tuon kiinnityslätkän mustaksi. Ja yleisön pyynnöstä tuli vihreitä osia. ![]() Ja pakko oli vielä vähän iskarin kiinnikkeitä siirtää, joten alapäät on nyt 4mm ulompana per puoli, eikä nuo joustonrajoittimet nyt kauhean pahaan kulmaan onneksi jääneet. Paljon paremman näköinen tuli omasta mielestä, kun iskarit on nyt hiukan suuremmassa kulmassa, aikaisemman melkein pystysuoran lookin sijaan. ![]() Alkuviikosta jos vaikka sais koko systeemin valmiiksi, niin voisin ottaa takapään työn alle. Jostain tarvis vain löytää vielä M2.5 kierretappeja. Toivottavasti jostain lähistöltä löytyis, niin ei aina joutuis tilaamaan ja odottelemaan...
__________________
-Pauli- |
#2
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Kun ostaa maastoauton, ei tarvitse katua |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nuo ahtimet on kyllä suurta kusetusta. Kaks tahtinen kone kun toimii hiukan eri periaatteella kuin nelari...
![]()
__________________
-Pauli- |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Leikkiahtimista en tiedä mutta kyllä oikeilla ahtimilla 2t ahtaminen onnistuu.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Toi ahtamistouhu ei kai skaalaudu kunnolla tai sitte noissa on jotain perustavaalaatua oleva ongelma rakenteissa. Jossain oli testissä kokeiltuna kaksikin tuollaista pikkuhyrrää samassa moottorissa ja parhaimmillaan teho ei laskenut paljoa
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Vaan ei sitä ihan perinteistä 2t moottoria ahdeta. Täytyy olla hieman erilainen 2t kone jossa pakopuoli hoidetaan venttiilillä eikä männän ohjaamana.
Tai no, tokihan sitä perinteistäkin 2t konetta voi koettaa ahtaa, en nyt vaan itse oikein keksi kuinka se toimis, kun paineethan karkaa pakoputkeen ja jarruttavat mäntää enemmän sen mennessä alaspäin. http://en.wikipedia.org/wiki/Two-str...flow-scavenged Offtopickiksi menee taas.
__________________
"If in doubt - flat out" ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
-Pauli- |
![]() |
Luokat |
1:8, grave digger, monster truck, monsteri, rc |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
I Spit on Your Grave (2010) [elokuva] | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 2 | 11.03.2011 11:12 |
Mud Digger | Repro | Maasturiprojektit | 31 | 12.01.2011 22:26 |
Brave digger | panzer | Maasturiprojektit | 23 | 24.02.2010 21:54 |