Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.04.2014, 21:53
Jjurva Jjurva ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.11.07
Sijainti: Oulu
Viestit: 383
Perusasetus

Sanokaas joku kun en haulla tai googlella löytäny selekiää vastausta mikä on korkein rengas jonka saa WJ:hin muutoskatsastettua? Tai toisinpäin kysyttynä saako 235/80 R17 renkaat leimattua?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.04.2014, 07:59
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.480
Perusasetus

32" renkaat ei ainakaan mene, eikä 265/75 R16 tai 235/85 R16. Muistaakseni halkaisijaltaan suurin tehdaskoko on 245/70 R16, siitä voi sitten STRO- taulukoista katsoa mikä on siitä +51mm.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.06.2014, 21:09
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Hiivatti, mersukoneisesta ilmastointi lopetti toiminnan, aineet lisätty, sulakket katottu, releet vaiheltu ristiin, kytkimen välys katottu, voiko sitä 3-napasta paineanturia jotenkin jollain jumpperilla huijata et näkis onko vikasiinä ? VM koneisessa ilmastointi OK mutta syylärin perhana vuotaa kuin pieni eläin, ostaessa tietenkään mitään koeajoja tehty (oli rikki) ja kun kiiruskin tuli niin tehtiin koeajo Sortavalaan :-)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.06.2014, 16:57
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.480
Perusasetus

Siis eikö kompura lähde pyörimään ollenkaan? Kytkimen välys katsottu, mutta onko koitettu suorasyötöllä että kytkeekö se kun annetaan virtaa? Akulta hyppylangalla 12V magneettikytkimen piuhaan ja tarvittaessa maadoitus, kuuntele/ katso naksahtaako.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.06.2014, 18:42
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Siis eikö kompura lähde pyörimään ollenkaan? Kytkimen välys katsottu, mutta onko koitettu suorasyötöllä että kytkeekö se kun annetaan virtaa? Akulta hyppylangalla 12V magneettikytkimen piuhaan ja tarvittaessa maadoitus, kuuntele/ katso naksahtaako.
Juu ei oo suoraa viel tarjottu, tuo konehuone hiukka ahtaan olonen et jotain vissii purettava jos meinaa kompuralle päästä :-)
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.06.2014, 14:17
Rotpal GR:n Avatar
Rotpal GR Rotpal GR ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.12.10
Sijainti: Siellä jossain metsässä
Viestit: 501
Perusasetus

tulipaha hommattua tollanen wj koppanen jeeppi mersun koneella ja pienia suunnitelmia mielessa auton suhteen. pyöräat vaihtu heti 31x10.5 r15 siin ja korotus sarja sekl ohjelmointi seuraavana listalla.
mahtaako kellään olla vinkkiäl mitäl kautta rough countryn 4" alustasarjaan sais tuv paperin ? kahen tuuman satseihin saa kyllä mutta .... ja juu voihan sitä laittaa kahen tuuman jouset ja koroblokit mutta menee hirveeks säätämiseks
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.06.2014, 20:56
Tapsala Tapsala ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 648
Perusasetus

Tuli hommattua pluutuuth mokkula OBD:hen... Pitäs päästä testaan sitä Jeeppiin, mut minkähän luukun takaa se liitin mahtaa autosta löytyä?
__________________
-MMC-
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Unimoggeja ja jutustelua aiheesta pee Tekniikka & Jutustelu 694 26.07.2025 22:25
Myyty jeep grand cherokee wj korotuspalat ja iskarit jämtilaika O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 13.11.2013 10:11
jeep wj simpukka? pikkujussi1 Tekniikka & Jutustelu 0 24.02.2013 18:52
Ostetaan Ostetaan Jeep WJ 2" korotuspalikat ja spacerit! Jeepp O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 03.10.2012 20:34


Sivu luotu: 14:06 (GMT +2).