Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.04.2014, 21:28
Keppi:n Avatar
Keppi Keppi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.09.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 42
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rocky86 Näytä viesti
Mieki lähin tännään etehlään käymään niin tuossa viien maissa bongasin harmajqn gr patrollin jollaki kavulla oulun keskustassa palstan tarrat kylessä ja nainen kuskina.
Tais olla meikäläisen auto. Emäntä ajeluttamassa mua jalkavammasta keskustassa asioilla

__________________
Kaverit
Sinulla ei ole kavereita
  #2  
Vanha 29.04.2014, 17:11
Dacia Duster:n Avatar
Dacia Duster Dacia Duster ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.13
Sijainti: Vantaa, Suomi
Viestit: 313
Perusasetus

""Pulla" UAZ maastoväreissä ja takanaan sininen lyhyt Toyota BJ isommilla renkailla, mutta todella siistissä kunnossa päällepäin.

Tuossa vanhalla Nurmijärven tiellä, Keimolan kohdilla, puoli kuuden kieppeillä, Klaukkalan suuntaan menossa.

Ajelin siinä vastaan tuolla "Rellunpippanalla"
__________________
Olen postimerkkeilyä harrastava reipas seurakuntanuori, jonka mielestä päihteet ovat paholaisen työvälineitä ja seksi kuuluu ainoastaan avioliittoon.
  #3  
Vanha 29.04.2014, 19:27
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Olisko ollu sama pullaUAZI kun tykitteli kehällä menemään tossa viiden jälkeen.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
  #4  
Vanha 30.04.2014, 07:25
Dacia Duster:n Avatar
Dacia Duster Dacia Duster ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.13
Sijainti: Vantaa, Suomi
Viestit: 313
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ Näytä viesti
Olisko ollu sama pullaUAZI kun tykitteli kehällä menemään tossa viiden jälkeen.

Rekisterin numero-osa oli -111

Ja BJ näytti tosiaan enemmänkin entisöidyltä, ei metsää nähneeltä...
__________________
Olen postimerkkeilyä harrastava reipas seurakuntanuori, jonka mielestä päihteet ovat paholaisen työvälineitä ja seksi kuuluu ainoastaan avioliittoon.
  #5  
Vanha 30.04.2014, 15:56
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

4x4 caragen nissani bongattu tänään kempeleen mäkin pihalla puolen päivän huitteilla ja just äsken limingantullissa sininen range ,vinssi keulalla ilman takapuskuria ja jotku rupulikumit alla kans mäkkärin pihassa
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
  #6  
Vanha 30.04.2014, 19:35
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.690
Perusasetus

112 ohjelmassa eilen hj61 onko palstalaisen?
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
  #7  
Vanha 01.05.2014, 20:18
hutikka:n Avatar
hutikka hutikka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.09
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.216
Perusasetus

Kyseenalaista mainosta maasturiharrastajille


http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/20...ection-default



Ei varsinaisesti bongaus mutta en jaksanu uutta topiciakaan alottaa.
__________________
==================================
Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori.


PäHäMa
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kännitopic 2014 ssuvik Chit-Chat 960 01.01.2015 06:25
LADOGA 31.5-8.6.2014 HaKu Tapahtumat 168 10.12.2014 18:44
2014 hj 60/61 Chit-Chat 17 01.01.2014 04:09
Kelekkakausi 2013-2014 Joske Chit-Chat 12 31.12.2013 15:06
Ladoga 2014 HaKu Tapahtumat 0 23.09.2013 15:07


Sivu luotu: 12:07 (GMT +2).