![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Kaverit Sinulla ei ole kavereita |
|
#2
|
||||
|
||||
|
""Pulla" UAZ maastoväreissä ja takanaan sininen lyhyt Toyota BJ isommilla renkailla, mutta todella siistissä kunnossa päällepäin.
Tuossa vanhalla Nurmijärven tiellä, Keimolan kohdilla, puoli kuuden kieppeillä, Klaukkalan suuntaan menossa. Ajelin siinä vastaan tuolla "Rellunpippanalla"
__________________
Olen postimerkkeilyä harrastava reipas seurakuntanuori, jonka mielestä päihteet ovat paholaisen työvälineitä ja seksi kuuluu ainoastaan avioliittoon. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Olisko ollu sama pullaUAZI kun tykitteli kehällä menemään tossa viiden jälkeen.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Rekisterin numero-osa oli -111 Ja BJ näytti tosiaan enemmänkin entisöidyltä, ei metsää nähneeltä...
__________________
Olen postimerkkeilyä harrastava reipas seurakuntanuori, jonka mielestä päihteet ovat paholaisen työvälineitä ja seksi kuuluu ainoastaan avioliittoon. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
4x4 caragen nissani bongattu tänään kempeleen mäkin pihalla puolen päivän huitteilla ja just äsken limingantullissa sininen range ,vinssi keulalla ilman takapuskuria ja jotku rupulikumit alla kans mäkkärin pihassa
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#6
|
||||
|
||||
|
112 ohjelmassa eilen hj61 onko palstalaisen?
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Kyseenalaista mainosta maasturiharrastajille
![]() http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/20...ection-default Ei varsinaisesti bongaus mutta en jaksanu uutta topiciakaan alottaa.
__________________
================================== Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori. PäHäMa |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kännitopic 2014 | ssuvik | Chit-Chat | 960 | 01.01.2015 06:25 |
| LADOGA 31.5-8.6.2014 | HaKu | Tapahtumat | 168 | 10.12.2014 18:44 |
| 2014 | hj 60/61 | Chit-Chat | 17 | 01.01.2014 04:09 |
| Kelekkakausi 2013-2014 | Joske | Chit-Chat | 12 | 31.12.2013 15:06 |
| Ladoga 2014 | HaKu | Tapahtumat | 0 | 23.09.2013 15:07 |