Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.04.2014, 16:33
Turbo Isuzu:n Avatar
Turbo Isuzu Turbo Isuzu ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 19.10.11
Sijainti: Jämsänkoski
Viestit: 695
Perusasetus

Patrol ilmattu tänään ja ajeltu sen verran että jarrut alkoi vähän nöyrtymään.
Johan oli taas kiva ajaa kunnon autolla

Letukka tuli myös laiteltua iskuun, nyt pelaa ku sveitsiläinen kello.

  #2  
Vanha 27.04.2014, 20:46
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.690
Perusasetus

sussukin käsjarru tuli korjailtua ja pumput laitettua kone peltiin pysyy pelli ylhäällä
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
  #3  
Vanha 29.04.2014, 00:56
mikaelt:n Avatar
mikaelt mikaelt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.11.08
Sijainti: Mikkeli, Otava
Viestit: 1.284
Perusasetus

Eillisen puolella...Hoover Nextra pyykkikoneen rummun laakerit. Aika homma, mutta olis maksanukki pirusti huoltoliikkeessä...Laakerit 25e!
__________________
----------------------------------------------

Team Tostanoin Facebookissa

www.maasturistit.fi
www.etsama.com
------Offroad team Over the Hill---------------
  #4  
Vanha 29.04.2014, 10:59
SoSo SoSo ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.08.04
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.938
Perusasetus

Sorvin pyöriväntyökalun pitimen.
Edellinen remppa oli 1kk sitten silloin kaikki laakerit ja nyt rupes pykältään!?
No romut pöydälle ja auki ja ja ja helvetin laakeri haljennut koolista!!
Empä ole tuollaista koskaan nähnyt.
Sorvarin mukaan ei oo koskaan "rynnännyt" tosin kieputettu yli 5000rpm kyllä vaikka ohjeet sanoo että 2500rpm maks.
No meillä tolla joutuu jyrsiin pikkutapilla muutamassa työvaiheessa joten hyväksyttävää.

Mutta ei ole laakeri koskaan tuollai hajonnut jokusen näitä nyt kuitenkin korjaillut.

Ja koska tuosta remontista on jo hetki niin nyt kerkesin korjaileen kaverin suitsan perämoottorista virtalukon,laittaan tupla-akut ja kytkimen väliin. pojan kiinan monkköristä oli mennyt kans virtalukko ja keskitettiin takajarrusatula uudestaan levyyn kun palat otti toisiin kiinni.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_2464.jpg‎
Views:	202
Size:	74,0 Kt
ID:	48889   Click image for larger version

Name:	IMG_2465.jpg‎
Views:	216
Size:	74,5 Kt
ID:	48890  

Viimeksi muokannut SoSo : 29.04.2014 19:46
  #5  
Vanha 30.04.2014, 14:23
toyopet:n Avatar
toyopet toyopet ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.03.14
Sijainti: Äijälä, Keski-Suomi
Viestit: 540
Perusasetus

Taisin korjata rahapussin pysyvästi miinukselle.
Menin ja kurkistin jeepin maton alle ja olihan se aika yllätys, en ihan noin pahaa odottanut.
KUVA

Meni suoraan sanoen servoletti nyt ilmaiseksi, kun tuohon ruostekasaan vaihdoin.
  #6  
Vanha 01.05.2014, 16:21
Turbo Isuzu:n Avatar
Turbo Isuzu Turbo Isuzu ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 19.10.11
Sijainti: Jämsänkoski
Viestit: 695
Perusasetus

Patrollin valoja korjailtu tänään. Kilvenvalo täytys saada vielä elävien kirjoihin.


Eilen pesin rojekti Asconan ison Getragin ja kaivoin esille helevetin wanahat ja isot Cibien lisävalot jotka oli isävainaalla jossain B Asconassa 90-luvulla. Nuokin tuli jo purettua kunnostusta varten.
  #7  
Vanha 01.05.2014, 19:48
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Eilen korjasin kaverin kuoppurin Efferin etutukijalkojen letkutukset. Joku käsistään kätevä oli laittanut molempien suuntien paineletkujen t-liittimet samaan linjaan! Eipä saanut tukijalkoja ollenkaan sisään.... onneksi alettiin testailemaan k.o keksintöä semmoisessa paikassa, että sai olla yötä tukijalat maassa. ja takatukijalat käänsin toimimaan oikein päin.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! lavanelikko Chit-Chat 1901 31.12.2014 15:33
Mitä korjasit tänään? tonikki Chit-Chat 974 02.01.2014 05:54
mitä rikoin tänään? kami Chit-Chat 28 05.11.2012 20:56
Oppiminen on ikuista,mitä uutta opin tänään ? Porvoon Hilma Chit-Chat 6 20.07.2012 07:52
Mitä tänään hajotin autostani. Repro Chit-Chat 60 09.08.2008 22:13


Sivu luotu: 17:32 (GMT +2).