![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Kolme miestä jutteli olut tuopposen ääressä vaimojensa älyn köyhyydestä: Ensimmäinen kertoi: Meidän vaimo ei ajattele kaikkea ihan loppuun asti... se osti alennusmyynnistä 3 kiloa jauhelihaa ja me ollaan molemmat vegetaristeja! Halpaa kun oli piti ostaa... miehet naureskelivat ja puistelivat päitään. Toinen innostui kertomaan omasta vaimostaan: No tuo nyt oli vasta pieni menoerä, meidän vaimo osti meille auton kun ajatteli että sitä tarvitaan. No tarvittaisihan sitä,mutta kun kummallakaan ei ole ajokorttia! naurunremakasta ei meinannut tulla loppua, naisen logiikkaa ihmeteltiin. Kolmas mies ei malttanut pitää hänkään suutaan kiinni, niin maukas tarina oli huulilla. No jätkät ette arvaa mitä meidän muija teki tänään. No kerro kerro,huuteli kaverit. No,se lähti tänään laivalle viikonloppuristeilylle ja osti paketin kondomeja mukaan vaikka eihän sillä edes ole munaa!
|
|
|
||||
|
||||
|
Mies alkaa juttelemaan kauniin naisen kanssa bussipysäkillä.
"Minun täytyy kyllä sanoa, että olette kaunein koskaan näkemäni nainen", aloittaa mies. "Voi kiitos", vastaa nainen. Mies jatkaa: "Tässä vaan mietin, että lähtisitkö kanssani sänkyyn, jos saisit miljoona euroa?". "Miljoona euroa!", nainen vastaa ja miettiin hetken ja jatkaa: "Kyllä, lähtisin kanssasi sänkyyn miljoonasta eurosta". "Entäs viidellä eurolla?", jatkaa mies. "Viidellä eurolla! Minkälaisena naisena minua oikein pidätte?", nainen kysyy. "Sen me olemme jo määrittäneet", mies vastaa, "nyt tingitään enään hinnasta" |
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Tää oli hyvä! |
|
|
||||
|
||||
|
Repesin!
|
||||
|
||||
|
...Pieni poika kysyy isältään:
- Isä, meillä on ainekirjoitusta koulussa. Saanko kysyä jotain? - Tietysti, poikani! Kysy pois. - Mikä on politiikka? - No jaa, politiikassa on viisi ryhmää 1) kansa 2) hallitus 3) talousvalta 4) työläisluokka ja 5) maan tulevaisuus. - Isä, en ymmärrä. Voitko selittää? - OK, otetaan meidän kotimme esimerkiksi: Minä tienaan rahat tähän meidän huusholliimme, joten minulla on taloudellinen valta. Sinun äitisi määrää ja käyttää rahat, joten hän on hallitus. Yhdessä me huolehdimme sinun tarpeistasi, sinä olet siis kansa. Pikkuveljesi on maan tulevaisuus ja hänen hoitajansa on työläisluokka. Ymmärrätkö nyt? - Joten kuten ... Yöllä poika heräsi siihen, että pikkuveli itki. Hän nousi katsomaan mikä oli, ja huomasi että veikalla oli kakat vaipassa. Hän meni vanhempien makuuhuoneeseen, missä äiti nukkui sikeästi, eikä herännyt pojan kuiskauksiin. Sitten hän meni lastenhoitajan huoneen ovelle ja näki avainreijästä, että isäkin oli siellä ... Kun he eivät vastanneet hänen koputuksiinsa meni hän takaisin nukkumaan. Seuraavana aamuna poika sanoi isälleen: - Isä, nyt minä taidan ymmärtää mitä politiikka on. - Mainiota! sanoi isä. Selitä omin sanoin. - Luulen että se on näin: Hallitus nukkuu ja kuorsaa sillä aikaa kun taloudellinen valta panee työläisluokkaa perseeseen, kansaa ei noteerata millään lailla ja maan tulevaisuus on kaulaansa myöten paskassa.... |
|
|
||||
|
||||
|
Hyvä!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |