![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Vituttaa jo valmiiksi, mikä homma on muuttaa kaikki romut pois tuolta vuokrahallista
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vituttaa ku joku sankari o vetässy olohuoneen ja makkarin valokytkinten piuhat ristiin
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Akat ja raha!!! Vittu, ei niinku pienintäkään aikomusta pitää rahaa sivussa pahan päivän varalle!!! Kaikki pitää tärvätä heti.. tuoki saatana olisi o 50kertaisen nälkäkuoleman kokenut jos en olis jarruttelemassa.. onhan se mukava itse hoitaa kaikki normaalit kulungit ku akka vaan vittu sisustaa!!!
|
|||
|
|||
![]()
Vittu ja joo, alko tämäkin aamu loistavasti poliisien kans juttelulla.
Oli joku perkeleen vajaaälynen persereikä yrittänyt päästä omegan sisälle. Oven lukko paskana ja oven karmissa komeet jäljet. Vittu. Tommosia sais käydä vähän taputteleen "nätisti" päähän. Yhteen subaruun olivat päässeet ja virtalukko paskaksi ja ajon esto päälle. |
|
||||
|
||||
![]()
Kämmen ja ranne mustama, nilikka mustana, reisi mustana, kylyki mustama... Menin sitten kaatumaan teekoilla ylimmältä askeleelta tietenki. Makiasti 100kg rojahtaa romukasan päälle kyljelleen, vähän aikaa sai haukkoa henkiä, ei vissiin kuitenkaan mitään murtunu ainakaan pahemmin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vittu tän lahon ruhon kanssa
![]() Jos lepää, tulee kipeäksi... Jos ei lepää, tulee kipeämmäksi... Pitääkö tässä alkaa urheilemaan ja syömään salaattia että kestää runko kunnossa perkele ![]() Salille kyykistelemään ja pururadalle läähättämään ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Prkl... viime keskiviikkona heti aamusti duunissa horjahdettiin päin terävää pellinpalaa,käteen viilto 10 tikkiä ja viikko saikkua, tekemättä mitään, notta oli pitkiä päiviä.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jos ei mihinkään koske, on joko kuollut tai kännissä...
|
|||
|
|||
![]()
kyllä tuota vaihtoehtoa tulee itekkin mietittyä välillä, mutta toisaalta taas monttuun päinhän tässä menossa ollaan koko ajan
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toki vieläkin odottelen osia. Edit, oli jääny lause kesken.
Joop Viimeksi muokannut Ranee : 09.05.2014 20:59 |
|
|||
|
|||
![]()
Nettiauton renkaanpotkijat jotka kyselee samat asiat jotka jo ilmossa on kerrottu. Eikö niitä ilmoituksia voi lukea ettei tarvitsisi turhaan kaikkea kysellä?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vittu 37 näytti kuumemittari ku tulin just töistä ja huomenna pitäis lähtee Joensuuhun prkl.
|
||||
|
||||
![]()
Eikös 37 ole normaalilämpö? No minulla ei ainakaan ole! Lähellä 36 normaalilämmöt ja heti kun nousee yli 36.5 ni huomaa ettei kaikki ole kohillaan. Voimat pois eikä jaksais mitään tehä.
|
||||
|
||||
![]()
Mua vituttaa paskanjauhat, nenänkaivajat, KATEELLISET ynnä muut hanttapuliveivarit. Jos on asiaa mulle, niin kasvattakaa kivekset ja sanokaa se mulle suoraan.
Älkää ilmaisko asiaanne mun vaimolle tai tytölle, vaan suoraan MINULLE. Älkääkä todellakaan tehkö sitä virhettä, että uhkailette mun rakkaita ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kokovartalo paska työnantaja..ettii uutta autokuskia työkkärin sivuilla tyylikkäästi ja esim ite oon kyseisestä paskasta lomautettu..
|
|
|||
|
|||
![]() Minulla tuo 37-38 c ikävin lämpö...Lainaus:
Lainaus:
![]() ![]() Noita 37-38 C asteen saikkuleita tuli taannoin runsaasti, Kun Oulun Diakonissalaitos (firman työterveys laitos) "Hoiti" Oireita... siis Monta vuotta kausittain putket nenäonteloon, kotona suolavedellä piti huuhdella nenäontelot 2x vrk (aika ikävää, jos tuo tippaliemi on 5 astella liian kylmaa, "tipahtaa kontalleen" ja jos 5 astetta liian kuumaa, niin "polla leviää" ja kontrolli vähän väliä ...... Sitten ajauduin julkisen terveydenhuollon piiriin, ja ensimmäisestä terkkulan ajanvarauksesta n. kk kuluttua otettiin OYKS/OUS:ssä röngenkuvia nenäonteloista, ja pikaisesti pääsin leikkaussaliin: Nenäontelon kysta? poistettiin, ja pikkasen parannettiin nenäonteloiden virtausta.... -> siis Oulun Diakonissalaitos/Siis Firman työterveys... hoiti tuota kystaa,eikä minua ![]() Kaunis kiitos Rajakylän (Oulu) Lääkärille, (n.50v nainen, pitkään rajakylässä), helpotti minun oloa Paljon... Nyt reipas 10v tuon k.o työterveys tms. jälkeen: Julkisen terveyshuollon määräämiä antihistamiinejä tarpeeseen, ja varmaan 3 antibiottikuuria.... Ja normi lämmöt huitelee siinä 35 yläpuolella... -> Siis nykyään tuo työterveys on bisnestä, Ja Jos Potilas Paranee Niin... Siitä ei tule rahaa ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Reippaasti alentuneella työkyvyllä on muuten hyvä koittaa tinkiä hoitoa julkisella puolella siis jos on raakiksi leimattu... Joo paskanaha tuo kinttu on, kyl se paris vuodes pitäs lakata koskemasta. Ku siehä et olt missään vakituisessa työssä, eikä tää ollut työtapaturma...?
Joo en oo vakituiseen kenenkää listoilla, eikä olt työtapaturma, ni vittuako siit ettei kestä kävellä... No mut nää voi vaivata vuosia... Varmasti jos ei hoideta. Nivelsiteet repeää ja nilkka murtuu, niin arvauskeskukssa riitti vaurioiden toteaminen ja kerran liimasiteet... Uusintakäynnistä jäi käteen toteamus, et kai se o kipee ku on rikki ja kyynärsauvat siul jo onki selän takia. No vakuutusyhtiö myönsi vahingon sattuneen ja korvattavaksi, niin aletaan tapella yksityispuolella takatassua kuntoon. Motivoi muuten aikas vitusti koittaa olla tuottava yksilö...
RUMARACING Esla T4 Viimeksi muokannut Reetu : 15.05.2014 00:27 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 | sampolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 11.02.2014 13:39 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |