![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Sähkörööki tuli ostettua. Tää viikko on tullut tätä pössyteltyä, ja ei oo kyl normiröökii tehnyt mieli... Onhan tässäkin nikotiinia, mut puuttuu terva ja häkä... Tarkoitus olis kyl jättää tääkin jossain vaiheessa pois kokonaan. Tupakki rahat säästöön ja porkkanana olis sit jotain kivaa sillä summalla... Vaik murroksia...
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Maastokuvioisesta telttakankaasta uudet verhot 4x4 retkeilylaatikkoon
![]() Ei vaan jaksanut enää kuunnella sitä kukkaverhovitsailua ![]() Kyllä nyt on pitsiverhokaravaanarit kateellisia (tai sitten ei )
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Vesipumppu kaivoon.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Aikuisten väriliidut, eli sellanen väriliitutäytekynä erivärisin täyttein kaikenlaiseen merkkailuun.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
biltemasta kokeiluun imukuppi rullaverho työkoneeseen väliaikaisesti ja käsipyyhkeitä kokeiluun myös
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ps. pahoittelut kommentista, poistun takavasemmalla
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Pajeroon kuitulevikkeet tarttu matkaan tuossa viime viikolla.. vielä ku jostain sais taiottua aikaa asennukseen! -.-
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]()
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
|
#9
|
|||
|
|||
Wara Renkaaseen uudet eturenkaat...
Siis tuohon Wara Renkaaseen (farkku Ford focus 1.8 td vm. 2001) uudet kesärenkaat eteen, ja "merkkiuskollisena" ostin bfg:n 195/60-15, Ja ihmetyttää, ettei tuolle 15" vanteelle löydy ohjekirjasta "parempaa" rengasta!
No, tuntui tuo 195/60-15 liian kapealta, kun vanne otti reunakivetykseen.... Toyotalla vanne ei hivottele kanttaria 265/75-16 koossa... ![]() p.s. tuo 265/75-16 verrattuna tuohon saman valmistajan 195/60-15 renkaisiin maksaa noin 2,5 x enemmän... JA en usko/odota että noilla wararenkaan suvikumeilla ajetaan puoltakaan tuosta bfg AT kilometreistä. Ja märkäpidosta ja melusta voi tulla paljon takkiin yms. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Viimesin hankinta v. 2013.... | jyrden | Chit-Chat | 800 | 01.01.2014 17:12 |
| 2014 | hj 60/61 | Chit-Chat | 17 | 01.01.2014 04:09 |
| käyttöauton hankinta! | nyyberö1 | Chit-Chat | 3 | 19.03.2010 12:19 |
| Rengas hankinta | matilton | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 05.07.2009 20:03 |
| Veten hankinta | Vuosimallit 1984-1996 | 11 | 05.09.2003 07:28 | |