Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.04.2014, 23:14
kummo kummo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.10.12
Sijainti: ivalo
Viestit: 100
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eräilves Näytä viesti
Nooh, tuli vaihettua kesätassut alle toho pajeroo... viimestä rengasta kun vaihoin takana oikealla, nii pullotunkki lipeskin lankulta vaakatasoo, ja sitte olikin jarrulevy osittain maan sisällä jo..

Tunkki sen sit pysäytti, tuli vaa mukavahko lommo siihen ulkopinnalle..

Noh, kyllä sitä vielä voi käyttää, mutta varauksella..


EDIT. Minulla oli kyllä tuettu tämä, mutta ei sivuttais suunnassa.. sen takia pääsi maahan asti tuo jarrulevy.
Heitä jo ne pullotunkit paatariin. Ei ne muuhun kelpaa ku verkon painoiksi...
Ite en edes vielä suunnittele kesärenkaita.
Ja ellei tule ihan offtopic niin vituttaa ku lumet loppuu.

  #2  
Vanha 22.04.2014, 12:08
hutikka:n Avatar
hutikka hutikka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.09
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.216
Perusasetus

Tehostin ja ohjausiskari paskana ja silti piti käydä mettässä,nyt vas. etusormi murtunu ja 3-4vk "saikkua".Puhelin rumbaa vakuutusyhtiöön jos jotain sais takasin kun ei pääse oikeen töitäkään tekemään korjaamolle.Lisäks kaikki omat hommat kotona mm. hevostarhan teot,polttopuut yms mitkä jää rästiin
__________________
==================================
Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori.


PäHäMa
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa mäksä Chit-Chat 1390 15.01.2022 19:25
Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 sampolaattori Tekniikka & Jutustelu 50 11.02.2014 13:39
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28


Sivu luotu: 12:18 (GMT +2).