![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
jälkeen tekniikkapuoli kunnossa. Molemmat juuri paklatut tavaratelineet kärsi ja vitosen etuvalo luonnollisesti rikki et aika pienillä tälläkertaa.Ite ehtisin hyppäämään kuusikkoon. Välillä tuntuu et toi mönkijä ei taida olla mun juttu vaik hauska vehe onkin. Hienosäädön jälkeen annoin mönkkärin likkojen käyttöön ja kaivoin ite jeepin tallista,otin ovet ja katon pois ja ajelin melkeen koko radan läpi,muutaman pahan paikan jätin väliin.Aika hienosti nousee ku on kuivaa ja antaa vähän happee ![]() Komiat nuotiot teillä ollu,siinä olis tarvinnu olla vähän pidempi tikku jos makkaraa olis halunu paistaa.Kuvista päätellen reittikin on ollu paikkapaikoin kostea.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kyllähän siellä märkää oli kun yleensä tarvitaan vinssiä vasta ojan pohjalla mutta nyt ei päässyt edes ojaan ilman vinssiä..
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Oliks meillä ne vappuajot 1.5 Salaisissa?
Sussukista kuuluu vähän metkaa pauketta, koitan ehtiä kurvaamaan tohtorin pajalle ennen kun hän kaikkoaa pohjoiseen
__________________
Salon Seudun Offroad Ry |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Eikös sellasista ollu vähän juttua?
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#5
|
||||
|
||||
|
mihkäs aikaa alotetaan torstaina?
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Oliskos se perinteinen klo 10.00?
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#7
|
||||
|
||||
|
kymppi on hyvä
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| SALON SEUDUN OFFROAD RY:N VUOSIKOKOUS 2.4.2011 | -Kaisa- | Tapahtumat | 8 | 02.04.2011 07:30 |
| Tapahtumia Floridassa...Nyt kuvia jos kiin... | MakeO | Linkit | 22 | 08.03.2006 08:18 |
| Tapahtumia | Juniori83 | Linkit | 1 | 04.10.2005 08:52 |
| Liikaa tapahtumia ??? | Ex_inkkari | Chit-Chat | 3 | 11.09.2005 21:49 |
| Salon Nörtit | mikk0 | Jokes | 0 | 17.02.2003 10:54 |