Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.04.2014, 09:26
kesis kesis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 22.12.04
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 936
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja artsi777 Näytä viesti
Ai saateri, menikö pahasti? Ei kuitenkaan ite alle jääny?

Ja jos jotain positiivista pitää ajatella, ni onnex mönkijä eikä jeeppi
Eei se mitään pahasti hajonu,tekniikka kiukutteli hetken mut pienen hienosäädön
jälkeen tekniikkapuoli kunnossa.
Molemmat juuri paklatut tavaratelineet kärsi ja vitosen etuvalo luonnollisesti
rikki et aika pienillä tälläkertaa.Ite ehtisin hyppäämään kuusikkoon.
Välillä tuntuu et toi mönkijä ei taida olla mun juttu vaik hauska vehe onkin.
Hienosäädön jälkeen annoin mönkkärin likkojen käyttöön ja kaivoin ite jeepin
tallista,otin ovet ja katon pois ja ajelin melkeen koko radan läpi,muutaman
pahan paikan jätin väliin.Aika hienosti nousee ku on kuivaa ja antaa vähän happee

Komiat nuotiot teillä ollu,siinä olis tarvinnu olla vähän pidempi tikku jos makkaraa
olis halunu paistaa.Kuvista päätellen reittikin on ollu paikkapaikoin kostea.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.04.2014, 10:02
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 881
Perusasetus

Kyllähän siellä märkää oli kun yleensä tarvitaan vinssiä vasta ojan pohjalla mutta nyt ei päässyt edes ojaan ilman vinssiä..
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.04.2014, 06:37
Jussi Heinonen Jussi Heinonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Salo
Viestit: 434
Perusasetus

Oliks meillä ne vappuajot 1.5 Salaisissa?

Sussukista kuuluu vähän metkaa pauketta, koitan ehtiä kurvaamaan tohtorin pajalle ennen kun hän kaikkoaa pohjoiseen
__________________
Salon Seudun Offroad Ry
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.04.2014, 16:43
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 881
Perusasetus

Eikös sellasista ollu vähän juttua?
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.04.2014, 15:44
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.690
Perusasetus

mihkäs aikaa alotetaan torstaina?
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.04.2014, 21:13
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 881
Perusasetus

Oliskos se perinteinen klo 10.00?
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 30.04.2014, 16:09
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.690
Perusasetus

kymppi on hyvä
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SALON SEUDUN OFFROAD RY:N VUOSIKOKOUS 2.4.2011 -Kaisa- Tapahtumat 8 02.04.2011 07:30
Tapahtumia Floridassa...Nyt kuvia jos kiin... MakeO Linkit 22 08.03.2006 08:18
Tapahtumia Juniori83 Linkit 1 04.10.2005 08:52
Liikaa tapahtumia ??? Ex_inkkari Chit-Chat 3 11.09.2005 21:49
Salon Nörtit mikk0 Jokes 0 17.02.2003 10:54


Sivu luotu: 08:49 (GMT +2).