![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Johtuisko siitäkin osimoilleen kun kysyt kansiremppaan neuvoja niin kaikki on neuvolassa ja kehottaa ite tekemään. Kysyppä kätevästi peräremppaan vinkkiä niin aika negatiivista palautetta tullee. monen muun alan foorumeilla sama juttu. Esim kaivinkoneen hyd.pumppu oli sellainen mitä ei saa aukaista, ensimmäisen kerran vietiin sit korjaamolle, asentaja sen purki niin eipä sekään mitään rakettitekniikkaa sisältäny. Seuraava tehtiin ite. En ole jeeppi,remontti tai perä spesialisti mutta monenlaista kampetta on tullu rapattua, aika hyvällä rosentilla on silti korjaukset ja huollot onnistunu.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
En todellakaan tippaakaan väheksy ammattilaisten taitoa tehdä asioita, itse jumppaan yhden akselin kanssa koko päivän aamusta iltaan, ammattilainen tekee sen 2-4 tunnissa samoilla työkaluilla. Samoiten on asioita mitä ei itse pysty kovin helposti tekemään jos ei ole tiloja tai työkaluja - ja on töitä missä tarvitaan erikoistyökaluja mitä ei noin vain itse osteta hinnan takia, ja sellaisen tekeminen itse voi olla vaikeaa. Monet hommat olen vienyt suoraan korjaamoon ihan vain siksi, että haluan tietyn osan varmasti oikein ja kunnolla paikalleen ilman pelkoa että rikon osan kun koittaa itse turata väärillä työkaluilla. Itsellä seuraava isompi homma kokeiltavaksi ja opeteltavaksi on automaattilaatikon täyskunnostus. Monet sitä pelkää ja sanoo että ei voi tehdä, mutta ainakin netistä tutkimieni ohjeiden perusteella ihan tehtävissä on. Pari erikoistyökalua tarvitsee jos haluaa hommaa helpottaa, ne maksaa vajaan satasen. Kun ottaa huomioon, että parista paikasta tämän vuoden puolella kysyessäni automaattilaatikon korjauskuluksi heitettiin 2500€ ja siitä ylöspäin, niin silläkin uhalla kokeilen itse että menee vituiksi. Jenkeistä sentään saa tehdaskorjatun laatikon lähetyskuluineen 1600€:lla.. eli silti olisi vielä voitolla ![]() ![]()
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]()
Yhden GM tomaattilaatikon kunnostaneena voin sanoa että osamäärä kyllä hämää mutta ei se mikään ylitsepääsemätön homma ollut. Oli sentään räjäytyskuva
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
koulutus ja kokemus alalta puuttuu täysin, hyvillä ohjeilla ja maalaisjärjellä noista yleensä selviää ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ulisee
Moro!
Tuli viikonloppuna kokeiltua -94 ZJ 5.2 Grandin nousukykyä hitaalla nelikolla ja kohta perään 160km/h mittarin mukaan suljetulla alueella ![]() Visko tuntuu pelaavaan OK, en ainakaan joka päiväisessä parkkihalli-vääntelyssä huomaa kanittamista. Mistäs tuota vikaa lähdetään arpomaan? En ole edes laatikoiden/perien öljyjä ehtinyt tarkistaa vielä. 190tkm on mittarissa, ilmeisesti Saksan tuonti 5 vuotta sitten. - Simo
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 |