![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Soittajan tunnistusohjelma + Blacklist, on korvaamaton yhdistelmä! ![]() Puhelinmyyjä soittaa, joten ei vastaa, ja sitten numero vaan blacklistille, niin siinähän soittelevat uudestaan, kun tulee automaattisesti luuria korvaan tai tuuttaa varattua blacklistin toimesta! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Jostain syystä itselle soittaa enää lähinnä jotkin liittymämyyjät ja heidän kanssa kannattaa puhua jos lupaavat halvemman sopimuksen. Kerrankin minulta kysyttiin miten on nettimokkula toiminut ja sain maksutta hyvän kokoisen lisäantennin kun sanoin, että ulkonen antenni olis hyvä.
Toinen juttu on, että joskus voi kadulla tulla puhumaan jotkut tuntemattomat, että olis mukamas hyvä liittyä mukaan johonkin järjestöön tai ainakin kannattaa sitä. Tähän voi vastata jos on leikkisällä tuulella mikäli itse on jo ennestään mukana jossain touhussa, joka ei kuitenkaan ehkä kiinnosta jäsenyysmarkkinoijaa, rupeaa suosittelemaan samanlailla jäsenyyttä omassa yhdistyksessä tai järjestössä kuin mitä markkinoijakin! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta jos myyjä ei ymmärrä/kuuntele kun sanoo että ei kiinnosta, niin ei voi mitään, sitten minäkään en ymmärrä että ne vaan tekee työtään. Erityisen typerää minusta on tämä, että olen yrityksen X asiakas, ja yrittävät myydä koko ajan jotain lisäpalveluita, vaikka olen sanonut että olen ihan tyytyväinen nykyisiin eikä ole tarvetta päivittää. Varsinkaan kalliimpiin ja huonompiin sopimuksiin mitä tarjoavat. Kun sanoo että "en tarvitse mitään lisää, nämä riittää, jos tuputus ei lopu niin samat palvelut löytyvät kyllä muiltakin tarjoajilta", niin soittelu loppuu vähäksi aikaa, mutta sitten se taas jatkuu kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ja tuo markkinointikieltohan ei päde, jos olet jo k.o. yrityksen asiakas...
puhelinmyynti, robinson, suoramarkkinointi |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|