![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Hienoja kuvia taas TimoL:n otokset. kyllä mulla on sen verran HD:tä varsissa että ne ei ollu kääntyny ja väljääkään ei ollut ilmestynyt mihinkään. Ehkä alusta ja puslat on hakenut itseään paikalleen.Seurataaan tilannetta hauskoja paikkoja löyty hakkuu aukealta. Taidettiin löytää se sianselkäkin mistä joskus ollu täällä juttua. Oli kallioportaissa ranken lantarooveri ainoa mikä meni ylös ilman sähkömoottorin apua...
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kunhan tästä kuntoutuu ja saa oman Discon iskuun, niin pitää liittyä taas Lantikkaletkaan Nyt kun Antti ja Pohtokin ovat saaneet kikottimet kuntoon niin avot!
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
TEMÄHIK |
|
|
||||
|
||||
|
maGeen näköstä, tarvis joskus ehkä uskaltautua mukaan
![]() -Pohto- lla videoista kahtetuna onGelmana vissiin se, että renGaspaineet ylittää ahtopaineen ... päätä ite, kumpaa säädät
|
||||
|
||||
|
No hiukan on kovan oloiset gummit kyllä viideossa. Ei huvittanu näin neitsyt testillä toi rengasjumppa ni ajelin 0,8 paineilla. Ja ahtoja löytyy saman verran. Ens kerralla teemme eroa näille...
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KULMAKORVESSA AJOPÄIVÄ 28.12. KLO 10-17 | Kulmakorpi | Tapahtumat | 22 | 29.12.2013 14:13 |
| KULMAKORVESSA AJOPÄIVÄ 7.9. KLO 10-17 | Kulmakorpi | Tapahtumat | 16 | 10.09.2013 10:06 |
| KULMAKORVESSA AJOPÄIVÄ 9.3. KLO 10-17 | Kulmakorpi | Tapahtumat | 20 | 10.03.2013 00:40 |
| KULMAKORVESSA AJOPÄIVÄ 9.2. KLO 10-17 | Kulmakorpi | Tapahtumat | 34 | 11.02.2013 20:28 |
| KULMAKORVESSA AJOPÄIVÄ 12.5. KLO 10-17 | Kulmakorpi | Tapahtumat | 23 | 17.05.2012 14:39 |