Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.04.2014, 19:43
Valko-bandiitti Valko-bandiitti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 14.09.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 342
Perusasetus

Osta


Condor A350. Noita on aika hyvin saatavilla. Vakiona painava ja tehoton, mutta scramblerin osilla saa hyvin tehoja jos tarvii. Itse en kyllä ole tarvinnut yhtään lisää, metsäpoluilla menee tosi hyvin.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.04.2014, 18:10
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Mikä vesijäähdytteisessä on vikana?

Mut 600-kuutioinen ykspyttynen on kyllä jees, viimeset 20 vuotta haaveillu ja viime syksynä sen ostin, XT660X:n.

P.S. TW200 vois olla mulla myytävänä, vaikkei oikein raaskis. Ei vaan enää tarvii mihinkään.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.04.2014, 18:57
Ranee:n Avatar
Ranee Ranee ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.09.07
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 1.050
Perusasetus

Oma henkilökohtainen ongelma vesikoneen kanssa on vaihtoehtojen kapeneminen.
Mopo muuttuu joko möhköksi tai kisakireeksi, piikkusen kärjistettynä.

Jos vähänkään enemmän olisi intoa ajaa pitempää matkaa olisi ruiskullinen XT kiikarissa.
Jos en ajaisi työmatkaa mopolla kiikaroisin ruiskullista WRää.
Porkkanoille olen allerginen.
Tosin moponvaihtobudjetissa on havaittavissa suurta vajausta, niin ei vaihto tule kysymykseen nyt muutenkaan.
__________________
Joop
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.04.2014, 19:06
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.729
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Mikä vesijäähdytteisessä on vikana?
ei vesijäähdytteisessä mitään vikaa ole, onhan mun metsämonttusoratielelu 300exc vesimylly ja hyvä niin. mutta jotenkin vielä pään sisällä olevan röllipyörän kuuluu olla mahdollisimman yksinkertainen ja pelkistetty, matala ja massiivisilla renkailla. ei sellaiseen käy syylarit ja vesiletkut!!!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.04.2014, 20:03
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepoantti Näytä viesti
mutta jotenkin vielä pään sisällä olevan röllipyörän kuuluu olla mahdollisimman yksinkertainen ja pelkistetty, matala ja massiivisilla renkailla. ei sellaiseen käy syylarit ja vesiletkut!!!
No tuohon kuvaukseen sopis tuo mun TW, tosin kuutioita on vain sen 200cc.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.04.2014, 20:13
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

oijoijoijoi ... -MaTTi- pa vois kertoo hintaa paksukaiselle, vaikka privaan - sais hyvä kodin ja takaisinosto-option tarvittaessa ...
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu crossi/enska 250cm3 2-t kuntopyörä lepoantti O/M/V Ajoneuvot 14 16.07.2013 20:32
Ostetaan Vanhoja mopoja. Pumba O/M/V Ajoneuvot 4 24.01.2011 21:15
Ostetaan kiinan mopoja tai mönkijöitä Rekisteröimätön O/M/V Muut 7 21.03.2009 21:58
Myyty 2kpl lasten mopoja samid O/M/V Muut 6 09.02.2009 22:17
M: Mopoja köntässä Samsonite O/M/V Muut 11 06.01.2007 19:57


Sivu luotu: 08:00 (GMT +2).