![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
OstaCondor A350. Noita on aika hyvin saatavilla. Vakiona painava ja tehoton, mutta scramblerin osilla saa hyvin tehoja jos tarvii. Itse en kyllä ole tarvinnut yhtään lisää, metsäpoluilla menee tosi hyvin.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mikä vesijäähdytteisessä on vikana?
Mut 600-kuutioinen ykspyttynen on kyllä jees, viimeset 20 vuotta haaveillu ja viime syksynä sen ostin, XT660X:n. P.S. TW200 vois olla mulla myytävänä, vaikkei oikein raaskis. Ei vaan enää tarvii mihinkään. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Oma henkilökohtainen ongelma vesikoneen kanssa on vaihtoehtojen kapeneminen.
Mopo muuttuu joko möhköksi tai kisakireeksi, piikkusen kärjistettynä. Jos vähänkään enemmän olisi intoa ajaa pitempää matkaa olisi ruiskullinen XT kiikarissa. Jos en ajaisi työmatkaa mopolla kiikaroisin ruiskullista WRää. Porkkanoille olen allerginen. Tosin moponvaihtobudjetissa on havaittavissa suurta vajausta, niin ei vaihto tule kysymykseen nyt muutenkaan.
__________________
Joop |
|
#4
|
|||
|
|||
|
ei vesijäähdytteisessä mitään vikaa ole, onhan mun metsämonttusoratielelu 300exc vesimylly ja hyvä niin. mutta jotenkin vielä pään sisällä olevan röllipyörän kuuluu olla mahdollisimman yksinkertainen ja pelkistetty, matala ja massiivisilla renkailla. ei sellaiseen käy syylarit ja vesiletkut!!!
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
oijoijoijoi ... -MaTTi- pa vois kertoo hintaa paksukaiselle, vaikka privaan - sais hyvä kodin ja takaisinosto-option tarvittaessa ...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu crossi/enska 250cm3 2-t kuntopyörä | lepoantti | O/M/V Ajoneuvot | 14 | 16.07.2013 20:32 |
| Ostetaan Vanhoja mopoja. | Pumba | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 24.01.2011 21:15 |
| Ostetaan kiinan mopoja tai mönkijöitä | Rekisteröimätön | O/M/V Muut | 7 | 21.03.2009 21:58 |
| Myyty 2kpl lasten mopoja | samid | O/M/V Muut | 6 | 09.02.2009 22:17 |
| M: Mopoja köntässä | Samsonite | O/M/V Muut | 11 | 06.01.2007 19:57 |