![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tuolta tilasin omaan 4.16 sarjan
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Paljos loppujen lopuks kaikkine tulleineen, posteinee yms maksamaan? |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Karkeasti noin 500€ nurkilla pyöritään kaikkine kuluineen, kun low rangelta välityssetin tilaa.
__________________
-Pauli- |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Sieltähän se vastaus jo tulikin palexilta, mutta jos en hirveesti väärin muista niin toi 4.16 välitys oli 505e kun oli mulla kädessä.
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
|
#5
|
|||
|
|||
|
http://www.lowrangeoffroad.com/index...-case.html?p=1
tuol ku on toi taulukko Mites ku ton mukaan 4.16:1 ei ois ku 29-30" renkaille sopiva välitys. Tulisko sit liian hidas tolla hitaimmalla 6.5:1 maantiellä 31" kumeilla? vai pitäskö ton taulukon mukaan hankkii toi 5.14:1. taitaa tuoltaki tulla halvemmaks toi 6.5:1 setti ku mistää muualta? tähän oon kyl kallistumassa.. siinä mielessä et jos rengaskoko kasvaaki jossai vaiheessa evoluutiota. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Henkilökohtaisesti kyllä kolmeykkösten kaveriksi laittaisin 5.14 välitykset, mutta jos siltä tuntuu, että isompaa rengasta on tulossa joka tapauksessa, niin sitten 6.5. Jotkut kyllä tykkää huudattaa menemään 6.5 + 31" yhdistelmälläkin, mutta itse en kyllä ainakaan moiseen lähtis...
__________________
-Pauli- Viimeksi muokannut Palex : 11.04.2014 12:52 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Omassa 413 on jakis 6.5 ja perät 4.56 eikä se nyt 31" mahottomasti huuda maantieajossa.
33" ja 0.5bar paineita ei taas tahdo jaksaa kulkee sitä 80kmh. Kiloon ku nostaa 33" rengaspaineet ni jo jaksaa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#8
|
||||
|
||||
|
omassa tosiaan noi 4.16 välitykset ja on täys kymppi noiden 235/75 r15 renkaiden kanssa eikä tosiaan toi matka-ajo kauheesti kärsinyt, huonona puolena sit on et jos meinaa 31" renkuloita niin sit tarvis olla tiheempi välitys..?
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
![]() |
| Luokat |
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |